19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אופיר אקוניס התראיין לטלויזיה המצרית /מאת:אלעד מרון

בראיון לערוץ טלויזיה מצרי, אמר אופיר אקוניס כי הפלת שלטון החמאס ברצועת עזה הוא, בראש ובראשונה אינטרס ישראלי אך לא פחות מכך אינטרס של משטרים נוספים במזרח התיכון כמו זה של מובארכ במצרים ושל המלך עבאללה בירדן.
בתשובה לשאלת כתבת הערוץ המצרי בנושא עוצמת הפעולה של צה”ל, אמר אקוניס שמבצע “עופרת יצוקה” היה מהלך מובהק של הגנה עצמית.
“איש לא היה מעלה על דעתו שמבצע כזה יתקיים לו לא היו נורות רקטות על ראשיהם של ילדי ואזרחי ישראל מזה שמונה שנים. החמאס צריך לדעת שאם ירה שוב רקטות לעברנו תגיב ישראל בעוצמה כפולה מזו שידע עד כה”.
בתשובה לשאלה אחרת אמר אקוניס שאיש לא יכול להטיף לליכוד בנושא תהליך השלום בראיון שהתקיים במצודת זאב, הפנה אופיר אקוניס את הכתבת והצלם לתמונתו של ראש הממשלה וראש הליכוד מנחם בגין (ז”ל), ואמר: מנחם בגין ואנואר סאדאת חתמו על הסכם שלום אמיתי כאשר הכריזו גם בירושלים וגם בקהיר “לא עוד מלחמה, לא עוד שפיכות דמים”.

“הליכוד יודע לעשות שלום אמיתי, שנובע מתוך עוצמה ולא מחולשה. הנסיגות החד צדדיות, שהיו בסיס למדיניותה של ממשלת קדימה – תפסקנה הנסיגות ללא תמורה, רק חיזקו את הטרור והאיסלאם הקיצוני ואנחנו ננקוט במדיניות של משא ומתן על בסיס הדדיות ביחסים בין ישראל לבין העולם הערבי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בני בגין פתח תקווה לליכוד/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור

אריק זיו ויזר

ברכות לבביות לליכודניקים ברעננה

אלי חזן

טובה מעוז “ראש ממשלתנו בהחלט יודע מה הוא עושה”

אריק זיו ויזר

אורן כהן ממשיך את שליטתו בכפר סבא

אלי חזן

בוגי תוהה מדוע להגיע לקונפליקטים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן