23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

אופירה נגד מירי : ועכשיו הזעם של חברי מרכז ואנשי עסקים

זעם רב בקהילה העסקית ובקרב חברי מרכז ליכוד על שדרנית הרדיו אופירה אסייג, אשר במהלך ראיון על השרה רגב : "היא חזקה בכותרות. אדוני ראש העיר, כשתגיע לכסף תדבר איתי. אני לא אוהבת פטפטת מיותרת, אני אוהבת אנשים שעושים". הדבר הגיע לאחר שראש עיריית קרית שמונה סיפר שרגב הבטיחה לממן הרמת מגרשי אימונים בעיר

 

ההצהרה הזאת של אסייג או המילים הללו עוררו זעם רב בקרב חברי מרכז ליכוד ואנשי עסקים אשר מעריכים מאוד את עבודתה של רגב וטוענים שיש לה קבלות. אחד מאנשי העסקים אמר לליכודניק : "למירי יש קבלות אך כולם יודעים שאופירה אסייג היא, איך נגדיר זאת בעדינות, לא השדרנית הכי מחודדת בקלמר". 

אנשי עסקים וחברי מרכז ליכוד מתכוונים להגיש תלונה למועצת הרשות השנייה ואף לארגן חרם צרכנים כנגד הגופים בהם אסייג עובדת ובהם 102 FM ואתר ONE. 

מאות חברי מרכז שלחו לאסייג מסרונים ווטס אפים ובהם ביקשו ממנה לבצע פרסה הצהרתית ולחזור בה מדבריה. הם הוציאו הודעה בזאת הלשון :

"אנו, אזרחי ישראל, פונים לכל המפרסמים בערוץ הרדיו 102FM, בו משודרת התוכנית עם אופירה אסייג ואייל ברקוביץ, להפסיק לפרסם בערוץ זה עד להתנצלות כנה ואמיתית בשעת שיא כלפי השרה רגב, על דבריה הבלתי נאותים והמזלזלים של אופירה כלפי השרה רגב. השרה מירי רגב מייצגת אותנו! לא ניתן יד להמשך ההסתה הפרועה, הלשון ללא מעצורים וחוסר הכבוד כלפי נבחרי ציבור רק בגלל דעותיהם השונות משלכם! במידה והמפרסמים ימשיכו לפרסם, אנו לא נקנה מהם".

אותו איש עסקים אמר לנו : "אופירה אסייאג המשדרת חוסר איכות סובלת מצלילה חדה בכמות מאזיניה והיא מנצלת את מעשי השרה החיוביים על מנת להתנגח בה ולזכות בתשומת לב של כמעט מיליון מצביעי ליכוד. יותר מכך, היא בעבר אמרה מספר דברים כנגד אנשי ציבור או שהציגו את אנשי הציבור בצורה שלילית ולאחר מכן יצאה הכחשה נמרצת. הגיע הזמן למצוא את הדרך לעיתונות מקצועית". 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפורום החדש בליכוד שצובר תאוצה

אריק זיו ויזר

עו"סים ומתפקדים לליכוד

אריק זיו ויזר

יובל אלגד מונה כמנכ״ל צעירי הליכוד

דניאל נחמיה

דובדבנים פוליטיים 18.8.2016

עינר אביב

מזאוי בנתיב הציונות והליכוד

ליכודניק ממליץ על אסתר לוצאטו למשורייני נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן