16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

אופוזיציה לא מילה גסה

אחדות היא מעיין שיקוף של חידלון של הימין מול השמאל. אני שומע את מצהלות אלדד יניב ואת האושר המזויף של כחול  לבן : ניצחנו את נתניהו והליכוד הם אומרים אך ככל שנוקפות השעות אתה מבין : עוד ניצחון כזה ואבדנו.

הם נשענים על עודה ומר"צ  ובלי הליכוד אין להם ממשלה.  קואליציית השמאל, גנץ וליברמן בנויה על פסילת אנשים ומפלגות. פסילה והדרה. אחר כך הם קוראים לאחדות… אז אנחנו במחנה הימין השפוי, אומרים:  רוצים אותנו ? בתנאים שלנו . נתניהו בראש עם החרדים ועם סמוטריץ ופרץ. טוב לכם באו ושבו .

ממשלת אחדות בתנאים של גנץ וליברמן זאת ממשלה שתביא את הליכוד למצב של מפלגת העבודה.

הליכוד היא מפלגה שאינה מפחדת לשבת באופוזיציה. בגנים שלנו רשומים 29 שנים , ועוד 4 שנים בתקופת רבין  ואחר כך בתקופת ברק שנה וקצת. גם בתקופת קדימה 3 שנים. לכן אין בעיה. נשב באופוזיציה וניתן לגנץ ליברמן ועודה להיות תחת קורת גג אחד.

הליכוד לא מפחד מהאופוזיציה, לכן גנץ וליברמן אם אתם רוצים ממשלה אחראית אז נתניהו והליכוד מזמינים אותכם. רוצים להגשים חלומות של אלדד יניב ואהוד ברק ?לכו לממשלה עם עודה וטיבי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טלי גוטליב: ״תנחומיי לפרקליטות״

מערכת ליכודניק

הימין מגיש שנית את הלחי השניה !

משה איפרגן

הישגיו של לפיד: דירקטורים ושגרירים

דניאל נחמיה

ברקת ללא הפסקה

דניאל נחמיה

הליכוד שייך גם לצעירים!

דניאל נחמיה

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בנשר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן