21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אוניברסיטת חיפה = מכללה איסלאמית

אוניברסיטת חיפה ידועה בהפליית יהודים כבר מזמן, לאורך השנים האחרונות היו מספר מקרים בהם פעילות של סטודנטים ציונים הוגבלה, אך פעילות של מסיתים לרצח יהודים מותרת, נשאר רק שאחמניג’אד יהייה נשיא האוניברסיטה. השייח’ הצית את הקמפוס – ישראל היום
ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית בא להרצות באוניברסיטת חיפה וקרא לערביי ישראל להיות שאהידים • הרוחות התלהטו, וסטודנטים יהודים ניסו לפרוץ לאולם וקראו לעברו “מחבל” • שר החינוך: הוא ניצל את החופש האקדמי להסתה
דניאל סיריוטי, כתבנו בחיפה
עימות מילולי אלים פרץ אתמול
בין סטודנטים ערבים ויהודים באוניברסיטת חיפה בעקבות ביקורו בקמפוס של השייח’ ראא’ד סלאח ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית. העימות גלש לדחיפות בין הסטודנטים בלוויית קללות וקריאות גזעניות משני הצדדים.
רק עשרות שוטרי יס”מ בלשים סמויים ומאבטחים הצליחו להפריד בין הניצים ולמנוע תגרה המונית שעלולה היתה להביא לנפגעים ולעצורים.
זה שלוש שנים מנסה תא הסטודנטים אקר”א המזוהה עם התנועה האיסלאמית ליזום הרצאה של השייח’ סלאח לפני סטודנטים ערבים בקמפוס. הנה לת האוניברסיטה דחתה את הבקשות פעם אחר פעם אולם נאלצה לאשר אותה לאחרונה בעקבות חוות דעת משפטית.
עורכי דינו של סלאח איימו כי אם לא תותר כניסתו לקמפוס כדי להרצות לפני סטודנטים ערבים יפנה לערכאות משפטיות. יועציה המשפטיים של האוניברסיטה הודיעו להנהלת המוסד כי בית המשפט יקבל את העתירה ולכן מוטב לאשר לו לשאת הרצאה לפני חברי התא.
אתמול בכניסה לאולם ההרצאות עמד סטודנט ערבי שסימן למאבטחים מי ערבי (שרשאי להיכנס) ומי יהודי (שאינו רשאי.(מיכה סטודנט לתואר ראשון התקומם: “אמרתי למאבטחים שאני מוכן להפקיד בידם את תעודת הזהות שלי והתחייבתי לא להפריע. הסלקציה שעשו בכניסה העבירה בנו תחושה מאוד לא נעימה.”
200 סטודנטים יהודים מצוידים בדגלי ישראל קיבלו את פניו של סלאח בקריאות “מחבל מחבל.”הם ניסו להפריע למהלך ההרצאה ואף לפוצץ אותה כאשר בתווך עמדו שוטרי יס”מ ומנעו עימות פיזי בין הצדדים. הסטודנטים הערבים שקיבלו את סלאח במחיאות כפיים ביקשו מהסטודנטים היהודים להסתלק ושרו “בילאדי בילאדי” “בדם ואש נפדה את פלשתין.”הסטודנטים היהודים הגיבו בשירת התקווה.
השייח’ ראא’ד סלאח אמר בהרצאה: “ערביי ישראל יהיו שאהידים אם היחס אליהם כפי שהוא יימשך. ירושלים ואלאקצה הם שטחים פלשתיניים וכך יהיו לנצח…לא נשקוט עד שמיליוני הפליטים שגורשו ב1948-יחזרו לחיפה לעכו ליפו לגליל ולמשולש.”
שר החינוך גדעון סער יעלה לדיון במועצה להשכלה גבוהה את הדברים שאמר השייח’ ראא’ד סלאח. “הוא ניצל בביקורו את החופש האקדמי לצורך הסתה נגד ישראל” הדגיש סער.
מאוניברסיטת חיפה נמסר בתגובה: “איפשרנו לשייח’ לשאת דברים בין כותלי המוסד בהיותנו כפופים לחוק. האוניברסיטה מסתייגת מדבריו של השייח’ סלאח כפי שהושמעו בעבר גם באוניברסיאות אחרות אך אין באפשרותה למנוע ממנו להופיע לפני סטודנטים. האוניברסיטה מקווה שהשייח’ לא ינצל זאת להסתה כי אם לקריאה לשלום ולקיום משותף.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרחים בצבע זית -שיר

אריק זיו ויזר

המימונה אצל קטי שטרית. כתב וצילם:דודו חיים

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד באשקלון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

תגובת משה פייגלין להחלטת הבג”ץ

אריק זיו ויזר

יש להעביר את הטיפול בפשיעה החמורה לאחריות השב”כ ….. ! /מאת: גיל שמואלי

אריק זיו ויזר

בחירות בליכוד – ניצחון האחדות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן