25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

אולמרט: ברק נהג לנמנם בישיבות

מישנה: בפרפראזה לקלישאה “מי שיש לו חמאה על הראש, אל יצא אל השמש”, אנחנו מייעצים לאולמרט: מי שנתפס מנמנם קשות, אל ילעיז על מנמנמים… להגנתו ייטען ברק שהמונולוגים האינסופיים של ראש הממשלה אולמרט היו כל כך משעממים, שרק מי ששתה חצי דלי אספרסו, הצליח לשלוט בעפעפיו.

קבלו ציטוט: “בישיבות היה נוהג לנמנם, אך בעיקר הוא היה הססן, חסר חדות, ולמרבה הפתעתי גם נעדר כושר החלטה” (פרק ב’ מתוך ספרו האוטוביוגראפי של אהוד אולמרט. ידיעות-אחרונות / 17.9.10). במילים פשוטות, אולמרט מגלה לנו ששר הביטחון ברק היה מנמנם בישיבות, ו… הססן.

בפרפראזה לקלישאה “מי שיש לו חמאה על הראש, אל יצא אל השמש”, אנחנו מייעצים לאולמרט: מי שנתפס מנמנם קשות, אל ילעיז על מנמנמים. התמונות בהן נתפס מנמנם, כל כך חזקות, עד כי דומה שאין מי שצפה בהן, שלא ריחם עליו. מהסיבה הזאת היה עושה נכון אילו לא היה מגלה לנו על מנהגו הנפסד של ברק לנמנם בישיבות. להגנתו ייטען ברק שהמונולוגים האינסופיים של ראש הממשלה אולמרט היו כל כך משעממים, שרק מי ששתה חצי דלי אספרסו, הצליח לשלוט בעפעפיו.

 

ולאלה ממכם שהחמיצו את התמונות- שופופו…

 

 

 

ואפרופו המילה “הססן”. גם כאן מעד אולמרט. ברק יכול לטעון שמה שנראה לאולמרט כהססנות, הוא “שיקול דעת”. בדיוק ההיפך מהפזיזות שהפגין אולמרט בטרם החליט על מלחמת לבנון השנייה. פזיזות שעלתה ביוקר. אני לא ממציא- זה מה שקבעה ועדת וינוגרד, בין היתר בגין מה שאמר לוועדה עבריין המין, ידידו של אולמרט, השר חיים רמון.

 

 

שורה תחתונה- אף אחד לא אשם במה שקרה לאולמרט. במקום להטיל רפש ביריבים, עדיף לו שיכתוב ספר הגות. אם עושים השוואה בין התמונות שלו בימים שהיה מגיח מהמלונה ונושך את יריבי שרון, לבין התמונות בהן הוא ראש ממשלה, המסקנה מבצבצת מעצמה: ככלב שמירה, הוא היה הרבה יותר שמח…

 

 

 

למאמר המקורי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יצחק רבין- אילן שמאלני גמד

אריק זיו ויזר

כלב כי ימלוך / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

מתפכחים לרגע

אריק זיו ויזר

אולמרט- פצצה מהארכיון

אלי חזן

איזהו הפחדן, הרואה את הנולד

אלי חזן

אליק רון, תתבייש לך (2) / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן