22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

אוחנה עתר לוועדת הבחירות

נציג מחוז גליל ועמקים עתר לוועדת הבחירות בתביעה לדרגו גבוה מנציג מחוז דן ברשימה

 

שוקי אוחנה, שניצח השבוע במחוז גליל ועמקים, עתר הבוקר לוועדת הבחירות. טענתו הייתה, כי מיקומו של מחוז גליל ועמקים במקום ה- 26 בעוד שנציג מחוז דן במקום ה-23 אינו צודק. לדבריו, לפי תקנון המפלגה מיקומו של נציג מחוז במפלגה ייקבע נוכח מספר חברי המפלגה באותו המחוז. אולם, ועדת הבחירות הכריע שמיקום השריון של מחוז ייקבע לפי מספר בעלי זכות ההצבעה באותו המחוז.

 

אוחנה קבל, כי ועדת הבחירות פעלה בניגוד לכללי התקנון – שהרי לפי כללי התקנון דירוגו של נציג מחוז גליל ועמקים, בו יש 16,692 חברים, אמור היה להיות גבוה מדירוגו של נציג מחוז דן, שם יש 14,312 חברים. בסעיף 9 בתקנון המפלגה נכתב כי "סדר המחוזות ברשימה יהיה בסדר יורד, בהתאם למספר חברי התנועה בכל מחוז".

 

"לצערי הרב," אמר אוחנה,  "ועדת הבחירות לא התחשבה בכמות המתפקדים כפי שנקבע על פי חוק, אלא על פי בעלי זכות הצבעה. זה לא הגיוני שלמחוז הצפון יש כמות גדולה יותר של מתפקדים ממחוז דן, ועדיין נדחקנו לתחתית הרשימה".

 

בתגובה מסרו בוועדת הבחירות של המפלגה כי: "ועדת הבחירות תתכנס ותחליט מה הפרמטר הקובע – מספר החברים באותו המחוז או מספר בעלי זכות ההצבעה. בקרוב תתכנס הוועדה ותכריע בסוגיה, אך בכל אופן אם ההחלטה תשפיע על מיקומי המחוזות ברשימה יהיה לכך ביטוי רק באשר למיקום של מחוז דן ביחס לגליל ועמקים".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא נולדתי שר : אריק זיו על פרישתו של כחלון

אלי חזן

גזבר הליכוד התפוטר

אלי חזן

כך עשויה להיראות רשימת "הליכוד ביתנו"

אלי חזן

מטה הבחירות הפך למטה לחיזוק העורף

אלי חזן

עו"ד יוסי פוקס המתמודד לפריימריז בליכוד: הפלשתינים ואבו מאזן בראשם, הם סרבני השלום האמיתיים

אלי חזן

עפיף עבד תופס תאוצה

אלי חזן
דילוג לתוכן