26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אוחנה השתלט על צפת

שוקי אוחנה, המשמש כחבר מועצת העיר צפת ויו”ר סיעת הליכוד בעיר, השלים את המהפך והשליטה בסניף צפת לאחרונה לאחר מספר שנים בפוליטיקה בזה שנבחר ליו”ר הסניף ברוב קולות בכך שבבחירות האחרונות לחברי המרכז והסניף קיבל את אמונתם של רוב אנשיו הן למרכז והן לחברי מועצת הסניף המקומי. כמו כן, גם בבחירות למייסדים אביו סיים במקום הראשון

 

 

פעילות רבה וענפה נעשית על ידי שוקי בעיקר דרך חיבור והקמת קבוצות ופורמים שונים למען הצפון ולאחרונה הוכרז על כנס יסוד של חיבור של שלושה פורמים מרכזים בצפון שיזם שוקי אוחנה שתכלול אלפי מתפקדים מהצפון ומאזור השפלה.

בבחירות לסניף כאמור גם נבחר איש שלו וחבר קרוב מר ולדמיר מרגוליס ליו”ר מועצת סניף צפת. יש לזכור כי הסניף הינו הסניף השני בגודלו בצפון ואט אט בדרך לתפוס את הבכורה במחוז גליל והעמקים.

שמו של אוחנה הוזכר מספר פעמים לאחרונה כבעל הסיכויים הגבוהים להבחרות לכנסת במשבצת הצפונית במידה ויחליט להתמודד, זאת  לאור כמות המתפקדים המחוברים אליו.

בעבר חשפנו כי שוקי אוחנה הוא סא”ל במיל, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בחינוך ותואר נוסף במשפטים. כן הוא בוגר בית הספר לפיקוד ומטה של צה”

בליכוד נחשב אוחנה כאחד מאנשי נתניהו המובהקים. הוא התמודד על ראשות העיר בצפת ועל פי מקורות בצפת הוא אחד מועמדים המובילים להיבחר לראשות העיר בבחירות הקרובות בנובמבר 2013.

 

שוקי נשאל לגבי תוכניתיו לאחר היבחרו כיו”ר סניף הליכוד והשיב:

“הקמת הסניף ופתיחתו כיעד בראש השנה. הקמת המוסדות הפנימים ,פעילות של התפקדות והחזרת חברי ליכוד  שלא פזלו למפלגות אחרות. הליכוד זה הבית למצביעים הפוטנציאלים ואין  צורך במנהיגים מרסיסי קדימה אלא במצביעים. אני סבור כי יש לשמור על אנשינו, אלו שנשארו נאמנים לדרך ולא כאשר הליכוד היה בשפל ב-12 מנדטים. היו ראשי ערים שונים שברחו מהספינה הטובעת שבינתיים חזרו לשוט אל חוף מבטחים ואני נגד החזרת ראשי ערים מקדימה לליכוד”.

 

מצבו של ראש הממשלה לא טוב בסקרים.

“אני מחזק את נתניהו על מנהיגותו. על אחריות לאומית. גם בנושאים הכלכלים יש מה לומר כאשר הנושא החברתי והפריפריה קרוב לליבי. אני חושב שיש לצמצם את הגזירות למינימום שכן הדבר אינו מסייע להישארתנו בשלטון אך מצד שני מחזק את ראש הממשלה על מנהיגותו, על האומץ ואחריות לאומית” .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מזל טוב לניצן יהודה – דודו חיים

אריק זיו ויזר

סניף כפר סבא אירח את אופיר אקוניס

אלי חזן

ט”ו בשבט בקרית נטפים בשומרון

אריק זיו ויזר

לשכת נתניהו “תפסת מרובה לא תפסת”

אריק זיו ויזר

משמעת, חינוך וערכים /מאת:משה קאריו

אריק זיו ויזר

איילת שובי הבייתה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן