19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

אדמסו אללי מציג : מעולה לעולה כוחנו יורד

מספר הערות וגם הארות על ההתנהלות של ח”כ אדמסו אללי

 

מוזר לראות כיצד גלגל מסתובב לו. ח”כ אללי אדמסו הוא דוגמא מובהקת לכך. לפני ארבע שנים זכה במקום השני ששוריין למשבצת עולים במקום ה – 28. אני באופן אישי מכיר עשרות מתפקדים שהצביעו לו לא בגלל שידעו מי הוא אלא משום שהיה להם חושב שיהיה יוצא אתיופיה ברשימה. אללי ניצח אולם מי שהפסיד לו לא יכל לקבל את דין הבוחר ופנה לערכאות כדי לטרפד את הבחירה.

 

ארבע שנים כמעט בדיוק חלפו. מי שבא לעזרתו של אללי אז היה ח”כ כרמל שאמה שעזר לו למנוע את הנסיון לאי בחירתו. אך כאמור הגלגל מתהפך. עכשיו, לאחר שקיבל רק 4324, אדמסו לא מקבל את דין הבוחר והוא פונה לועדת הבחירות כאשר הוא מגיש עתירה נגד מי שזכה במשבצת העולה נגוסה [עולה מאתיופיה] בטענה הזויה : הנבחר עלה בתקופה שונה. כמהלך משלים הוא הגיש עתירה כנגד בחירתו של כרמל שאמה למקום ה – 21 בטענה שהוא ממוקם במקום של עולה. עצוב.

 אז אללי מה שהיה נכון לגביך צריך להיות נכון לגבי נגוסה. אם הייתה בעיה בתאריך העליה שלו אז היית יכול להביע התנגדות לפני הבחירות.
וכן, לגבי המקום ה -21. כבר בעת מערכת הבחירות הייתה החלטה כי ח”כ עולה אם יבחר ישרוף את המשבצת של העולה לטובת הרשימה הארצית.
ולכן אללי חוצפן. הוא גם לא נבחר למקום השני והוא רוצה להפיל שני חברים שנבחרו כדין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשנות : נתניהו לאריאלי – זוז הצידה

אלי חזן

רופאי השיניים נושכים בפריימריז

אריק זיו ויזר

ועידת הליכוד: פריימריז ב- 25/11

אלי חזן

ביבי מכר את הליכוד לליברמן

אריק זיו ויזר

ליכודניק מציין מעל 6000 לייקים

אלי חזן

מעוז צור לא ישועה בליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן