18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

אדלשטיין קורא את לבני לסדר

השר אדלשטיין שלח מכתב ליו"ר האופוזיציה בנושא נסיעת חברי סיעתה לכנס ג'יי סטריט

 ‏‏‏כ"ד אדר א תשע"א

 ‏‏28 פברואר 2011
 
אסמכתא: הס-2011-4083
בס"ד

 

לכבוד:
יו"ר האופוזיציה
ח"כ ציפי לבני

ברצוני להביע את מורת רוחי על כך שמשלחת של חברי סיעתך, בתמיכתך הנלהבת המתבטאת במכתב תמיכה רשמי, יצאה לכנס של ארגון ג'יי-סטריט המתקיים בימים אלה.

ארגון ג'יי-סטריט הינו ארגון שבתחילת דרכו עוד התחזה לארגון שמאל תומך שלום ותומך ישראל, ומזמן הוא הסיר את הכפפות ועוסק בפעילות אנטי-ישראלית גלויה כגון: פגיעה בדיפלומטים ישראלים המבקשים לדבר בפני סטודנטים ישראלים, שידול חברי קונגרס להצביע בעד הצבעות אנטי-ישראליות וכפי שראינו אך לפני שבועיים – דרישה מהאמריקאים שלא להטיל וטו על ההצבעה לגנות את ישראל במועצת הביטחון של האו"ם.

לקיחת חלק פעיל של נבחרי ציבור מישראל בכינוס שכל מטרתו הוא לערער את יציבותה ואת הלגיטימיות של מדינת ישראל הוא חציית קווים אדומים שלא ידענו בקרב מפלגות ציוניות. יתרה מזאת, להשתתפות הזו יש ניחוח רע של חוסר רגישות משווע, כיוון שבדיוק בשעה שבה יושבים חברי מפלגתך בפאנלים שקוראים להטלת חרמות על ישראל, מתרוצצים עשרות צעירים ישראלים, ביוזמת משרדי, מכל המגזרים והמינים, בקמפוסים שבצפון אמריקה ומרצים על יתרונותיה של מדינת ישראל, על פניה היפות ועל החיוניות שלה לאנושות, זאת במטרה לחזק את ידם של הסטודנטים היהודים בקמפוסים שיעמדו החל משבוע הבא מול גל שנאה אנטי-ישראלי במסגרת "שבוע האפרטהייד של ישראל".

דומני גברתי, ששכחת כי מתוקף תפקידך כיו"ר האופוזיציה עלייך להוות גורם אופוזיציוני לממשלה ולא למדינת ישראל! תמיכתך בהשתתפות חברי הכנסת היא חד-משמעית קריאה לחרם על ישראל בחסות מפלגת "קדימה"!

האם לעשות פוליטיקה על חשבון בטחונה ותדמיתה של ישראל זו הפוליטיקה האחרת שהבטחת לבוחרייך?

 

                                                                                             בברכה,

 

                                                              יולי יואל אדלשטיין שר ההסברה והתפוצות

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זכרו של פאבל פרנקל הונצח בסער

אלי חזן

"מעריך את שליחותכם שמטרתה העצמת הזהות היהודית"

אריק זיו ויזר

האי של כץ להינתקות המוחלטת מעזה

אריק זיו ויזר

דיכטר ל"אל-ג'זירה": "חמאס מנצל אוכלוסיה אזרחית"

אלי חזן

לקראת הדיון באו"ם: ריבלין ישוחח עם ראשי פרלמנטים בעולם

אלי חזן

פלד לקראת מאבק העורף

אלי חזן
דילוג לתוכן