11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

אדלשטיין בעקבות חבר פרלמנט אנטישמי

אדלשטיין למקבילו הבריטי בעקבות דברי חבר הפרלמנט הבריטי: "ההתבטאות אנטישמית, גסה ואפלה. השתמש בכלים פרלמנטריים להביע עמדתך ועמדת הפרלמנט"

 

יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, פנה הבוקר במכתב חריף לעמיתו הבריטי, יו"ר בית הנבחרים, ג'ון ברקוס בעקבות אמירתו האנטישמית של חבר הפרלמנט פטריק מרסר.

"נדהמתי לשמוע על ההתבטאות האנטישמית הגסה והאפלה של חבר הפרלמנט הבריטי, פטריק מרסר בביקורו האחרון בישראל.  התבטאות בלתי נסבלת זו אסור לה שתישמע, בוודאי לא מאיש ציבור". אדלשטיין הוסיף כי: "התבטאות זו מצטרפת לשורה של התבטאויות חריגות ובלתי מקובלות מקרב חברי פרלמנט בריטיים כלפי היהודים וכלפי ישראל, התבטאויות הכוללות בין היתר יחוס של עמדות גזעניות, מעוותות וחולניות כלפי מדינת ישראל".

"אני מצפה שכיו"ר הפרלמנט תשמש בכל הכלים הפרלמנטריים והמשמעתיים העומדים לרשותך כדי להביע את עמדתך ועמדת הפרלמנט הבריטי נגד התופעה המכוערת הזו. רק תגובה תקיפה וחריפה מצדך תיתן ביטוי ציבורי רחב למחויבותך ולמחויבותו הבלתי מתפשרת של הפרלמנט הבריטי למאבק באנטישמיות ובגזענות.

 

ניסיון העבר מלמד אותנו שמה שמתחיל ביהודים אף פעם לא נגמר ביהודים. ההתבטאויות היוצאות לאור בחדרי חדרים מלמדות על כך שמוטל עלינו להיאבק ללא הרף בדעות הקדומות המקננות בחלקים נרחבים מהחברה הבריטית. המלחמה באנטישמיות וגזענות חייבת להיות מאבק משותף וציבורי שיביא לידי ביטוי באופן הברור ביותר את מחויבותנו לכבודו של כל אדם".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר הכנסת : יש חברי כנסת שמחריפים המתיחות האתנית

אריק זיו ויזר

אכפת לנו:ערוץ בשפה האמהרית ליוצאי אתיופיה במימון הממשלה.

אריק זיו ויזר

ח"כ כרמל שאמה יוזם דיון בועדת כספים בעקבות פרשת גבעות

אריק זיו ויזר

שר החוץ האיטלקי ליו"ר הכנסת: נסייע לישראל במאבקה נגד דו"ח גולדסטון

אריק זיו ויזר

"לא נחריג את זכאי משרד השיכון ואת הזוגות צעירים מהנחיות החדשות"

אריק זיו ויזר

דני דנון: "למרות תיכון בליך, הליכוד עוד ינצח"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן