18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

אדלשטיין במבצע הסברה בניו יורק

משרד ההסברה והתפוצות יקים אוהל הידברות במקביל לכינוס העצרת הכללית של האו”ם

משרד ההסברה והתפוצות יקים אוהל הידברות במקביל לכינוס עצרת האו”ם ולקראת ההכרזה על מדינה פלסטינאית וועידת ‘דרבן 3′. האוהל ימוקם סמוך לבניין האו”ם ויקיים פעילות הידברותית בין קבוצות לא יהודיות מגוונות בנושאים: “חשיבות הדיאלוג במזה”ת, “חסרון המהלכים החד-צדדיים” ו “פלורליזם, דמוקרטיה וחופש הביטוי בישראל”.

 

היוזם, שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין: “חשוב מאוד, דווקא במקביל לכינוס העצרת שלמעשה  עלולה לתת חותמת הכשר למהלך חד-צדדי ולקבורת המו”מ בין ישראל והפלסטינאים, שמדינת ישראל תציג את משנתה ותפישתה באשר לחשיבות הדיאלוג. יתרה מזאת, מכיוון שכינוס ועידת דרבן 3 יעסוק, כהרגלו, בניגוח ישראל והכפשתה – יש צורך אמיתי שנציג בפני כל את פניה האמיתיות של ישראל, חשיבותה והפלורליזם הקיים בה”

 

במסגרת הפעילות צפויים להופיע ולקחת חלק פעיל גורמים רשמיים של מדינת ישראל, יחד עם ראשי הקהילות היהודיות בצפון אמריקה. כמו כן, ישתתפו בדיאלוג ראשי קהילות לא יהודיות, ביניהם נציגי הקהילה האפרו-אמריקאית, נציגי הקהילה הלטינית, נציגי יוצאי בריה”מ לשעבר ועוד שיקיימו רב-שיח עם קהילות שונות ובני מיעוטים ממדינת ישראל.

 

הקהל שיגיע לאוהל יורכב מצעירים מקרב הקהילה היהודית בצפון אמריקה, סטודנטים לא יהודים מהקמפוסים ומוזמנים נוספים. מתוך ידיעה ברורה כי בתקופת כינוס העצרת צפויים לפקוד את איזור האו”ם מאות אלפי בני אדם, ביניהם אלפים בעלי תודעה פוליטית, האירוע יתקיים במתכונת של  ‘אוהל פתוח’ אליו יוכלו להיכנס עוברים ושבים שיתאפשר להם להביע את דעתם בדיאלוגים השונים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סינגפור או דרפור

אלי חזן

כ”ץ:הכרזה על מדינה פלסטינית תפיל את המשטר בירדן

ארדן וכץ מהברדים אוטובוסים

אריק זיו ויזר

שר החינוך מתנגד לפגיעה בתרומות לאוניברסטאות

אריק זיו ויזר

דיכטר ל”אל-ג’זירה”: “חמאס מנצל אוכלוסיה אזרחית”

אלי חזן

גם בים יש ביטחון

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן