21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אדון ליאון אינו גזירה משמיים

נרקיס אלפי, ירושלמית ותיקה, על קמפיין הבחירות בעיר

 

 

אגב, בכל בחירות לעיריה אני רצה לקרוא את ספר הילדים האהוב עלי של אפרים סידון – “מעלה הקרחות”. 

 

בשנים האחרות נעדרתי מירושלים ושהיתי בחו”ל לצורכי עבודה וסיבות אישיות. לשמחתי חזרתי השנה ומצאתי עיר מפותחת יותר, יפה יותר עם פעילויות תרבות רבות יותר ממה שעזבתי, אותן ניתן כנראה לזקוף לזכות ראש העיר ניר ברקת .

 

בשבועות האחרונים, חשתי באי שקט אמיתי בכל הנוגע לבחירות לראשות עירית ירושלים. כחברת  מרכז הליכוד ופעילה בסניף ירושלים, רציתי לשמור אמונים לחברים לדרך  ומצד שני להצמד לאג’נדה שלי. חשוב כי אדגיש, את דברי אני כותבת מתוך צלילות הדעת תחת השפעה אחת בלבד גורלי הקשור בגורלה של ירושלים עירי.

.

על אף פעילותי הפוליטית לא פגשתי את ראש העיר באופן אישי מאז חזרתי לארץ, למעט בארועים שנכחתי בהם , כעתונאית המנסה ללמוד ולהשלים את מה שחסר לי מתקופת העדרותי.

וכן יש לי ביקורת עליו

 

לא אמשיך להלעיט אותכם, אך אם אתם ירושלמים שאכפת לכם כמוני מהעיר בוודאוי תסכימו איתי…

 

 

בימים האחרונים, נחשפתי לשלטי חוצות המציגות את המועמד משה ליאון לראשות עירינו, בבדיחות הדעת זה  מזכיר לי את הסרט אדון לאון, אבל זה לא העיניין.  הדבר החמור בסיפור שאדון לאון הוציא מודעות שעליהן חתום “הליכוד ביתנו”.

ובכן “הליכוד ביתנו” איננו גוף קיים, זהו שמה בלבד של רשימת הליכוד לכנסת. הליכוד עוד לא החליט במי הוא תומך בירושלים .

מה שמקומם אותי זה האקט החמור של ליברמן, דרעי והחרדים (אגב אין לי דבר נגד הדת, נהפוך הוא, אני ספוגה דת ואמונה מאז היוולדי). העסקנות הפוליטית בעיר שחברה יחד והחליטה להריץ את אדון לאון כמועמד שלי לראשות העיר.  מדוע החרדים וליברמן חושבים שאדון לאון  המתגורר בכלל בגיבעתיים, ידע טוב יותר ממני מה טוב לי בעיר שלי?

 

לאור המצב הלא הגיוני והעגום בעיניי ובעיני רבים אחרים,  לאור ההיצע הנמוך בין המתמודדים לראשות העיר, יש  צורך להפעיל שיקול דעת ענייני, מה דעתכם?

 

כירושלמים ששואפים למיתוג נכון של עיר הקודש בעולם, ששואפים לחיים טובים יותר, לארנונה שפויה יותר להתנהלות טובה יותר בעיריה בכל התחומים. האם אנו מעדיפים את אדון לאון שעלול להיות חותמת גומי. שנבחר מטעם המפלגות שחברו יחד לכפות עלינו את צביונם,  ושעלולים לגרום לצעירים רבים לעזוב את העיר. אינו מתגורר בעיר שלנו ומטבע הדברים יקבל החלטות בנושאים חשובים שנוגעים לנו, כאיש חוץ.

(במקרה הזה דוד אמסלם ולאלישע פלג כבר עדיפים עליו הם בעלי זמן אוויר רב בעיריה).

 

 

או לתת הזדמנות שניה לראש העיר המכהן, ניר ברקת, ירושלמי שאותו אנחנו כבר מכירים לטוב ולרע, הזדמנות לתקן את הקילקולים שנוצרו בעיריה, הזדמנות לקצר את הבירוקרטיה בכל מחלקות העיריה, הזדמנות להשלים את שהתחיל ולהתחיל דברים שאולי לא הספיק? י

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ קורן : “אפליה במינוי שופטים בני עדות המזרח גם בדור השני והשלישי”

אריק זיו ויזר

כשלרשות השידור היה כוח

אלי חזן

צ’יטה לעיתונאי גדעון לוי מ’הארץ’ מדוע מליוני דולרים מוזרמים לנשק וחומרי נפץ, וחדר לידה אחד (!) אין בחברון !! הערבית.

אריק זיו ויזר

הגבול שעבר רובי ריבלין

אריק זיו ויזר

פצצת האתיקה של נחום ברנע

אריק זיו ויזר

על בחירות, טריפת קלפים ומנהיג לאומי אחד

אלי חזן
דילוג לתוכן