27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בליכוד

אגרת מאת פנחס עידן אל חברי וחברות הליכוד

מתוך חוברת ליכודניק לראש השנה

 

חברות וחברי ליכוד יקרים ונכבדים,

לכולנו מכנה משותף אחד והוא הרצון לשרת את הציבור, את הרצון המשותף הזה אנו מממשים דרך הארגון החברתי שנקרא מפלגה. אל תוך המפלגה הבאנו כולנו את הרעיונות והעקרונות בהם אנו מאמינים וכיום הליכוד היא המפלגה שמייצגת יותר מכל את צדקת דרכינו.

משחר נעוריי האמנתי, אמונה שלמה, בצדקת הדרך של מפלגת הליכוד – “חירות” דאז. הייתי פעיל, אקטיביסט, לוחמני עוד מתקופת מנחם בגין ז”ל, זו היתה תקופה בה התנאים והאמצעים היו דלים יחסית להיום, לא היה לנו פייסבוק, לא היו לנו מחשבים ולא היו לנו אמצעי הפצה פשוטים ויעילים כפי שהם זמינים היום, היו אלה ימים בהם כיתתנו רגליים, נסענו פיזית בכל הארץ, בכל מזג אוויר כדי לתלות שלטים, טיפסנו על גדרות ועל עמודים, חילקנו פליירים והתקשורת עם הבוחרים הייתה תמיד אישית, פנים אל פנים, עם לחיצת יד חזקה, אולי זה היה סוד הקסם וההצלחה של המפלגה שלנו, האמנו תמיד במפגש פנים אל פנים, תמיד היינו על אותו מפלס עם העם, אף פעם לא חשבנו שאנחנו צריכים “לרדת” אליו, היינו על אותו מישור ןזוהי המורשת שלנו עד ליום הזה.

כחבר פעיל במפלגה התמודדתי לא פעם, תמיד קיבלתי סיוע מכם חבריי הנכבדים. בפריימריז האחרונים של שנת 2019 אפילו נבחרתי למקום ה – 19 המכובד אך לצערי הרב נפסלתי בגלל בעיה טכנית שלא הייתה תלויה בי, כנראה ש – 19 הוא לא מספר המזל שלי… במהלך הבחירות לפריימריז קיבלתי תמיכה בלתי מסויגת מראש הממשלה ומחברים רבים לדרך אך זה לא צלח. ואף על פי כן, חף מאינטרסים אישיים, המשכתי להיות פעיל כחבר מרכז כי אני מאמין בדרכנו, אני מאמין שאנו משרתי הציבור הטובים ביותר שיש היום לעם בישראל ולכן מפלגת הליכוד לעולם תהיה הבית והמסגרת דרכה אפעל לשירות הציבור.

פנחס עידן, מזה 4 עשורים שהנך משמש כאיש ציבור, בין אם כראש העיר לוד ובין אם כיו”ר ועד העובדים ברשות שדות התעופה, תפקיד בו הנך משמש עד היום. לא התעייפת?

לא. איש ציבור לא יכול להרשות לעצמו את הלוקסוס של להתעייף, זוהי פריווילגיה של אנשים פרטיים, אני לא איש פרטי. אילו רציתי להיות איש פרטי, יכולתי לשבת לי היום על מי מנוחות בבית, להקשיב לציפורים המצייצות ולשמוע את השקט. אצל איש ציבור זורם בדם הרצון לעזור כל הזמן. לעיתים כשאני חושב על הזמן אותו אני רוצה לעצמי, מיד נדלקים אצלי נורות אדומות ששואלות הי, ומה עם העובדים שזקוקים לעזרה, מה עם חברים במפלגה שפתאום פונים אלי בבקשה לתמיכה? אין דבר כזה להתעייף, מבחינתי האישית זהו רגש אגואיסטי ובלתי לגיטימי. אני נמצא כאן בשביל אחרים, לא בשביל עצמי.

פנחס איך אתה רואה את עתיד הליכוד בשנים הקרובות, יש הפגנות, יש חוסר שקט בציבור הישראלי, האם אתה חושב שאנחנו צריכים לפעול באיזושהי צורה כדי להשקיט את המהומות?

תראה, כל המהומות וחוסר השקט נובעים מסיבה אחת ויחידה והיא המגפה הארורה הזו שנפלה עלינו. אלמלא הקורונה לא היית רואה בישראל ולו הפגנה מינורית אחת. חשוב לי להזכיר, לפני הקורונה העם בישראל חגג, היה עשור מדהים פה במדינה והליכוד היה אחראי עליו, מבחינה ביטחונית מרכז הארץ היה בטוח ונוח כפי שלא היה הרבה מאוד שנים קודם לכן עם הפיגועים והטרור, מבחינה כלכלית, היה פרוספריטי מטורף שהעם בישארל לא חווה מאז קום המדינה, מבחינה חברתית נעשה צדק גדול לשכבות שטענו לקיפוח והקול שהמזרחים כל כך שיוועו שיישמע ניתן להם, אנשים נסעו לחו”ל, אכלו במסעדות, שפע של מקומות עבודה הוצע לדורשים ומכל בחינה שהיא, הימים שלפני הקורונה היו ימים של נחת רוח עבור העם היושב בישראל ואז באה הקורונה (!) ופתאום אלה שגרמו לנחת הרוח הזו כבר לא שווים יותר, אני אומר לך שאם היו פותחים את השמיים בקיץ הזה, גם המוחים והמפגינים היו מעדיפים את הטיולים המתוכננים שלהם בחו”ל על “עקרונות המחאה”. אז אתה רואה, רצה הגורל והמגפה שפקדה אותנו היא זו שמטה את הכף נגד המנהיגם הנוכחיים. אני לא מוצא שום אשמה בליכוד, העם חיפש שק חבטות כי צריך היה להוציא קיטור, אתה יודע מה? גם זה חלק מהשירות לציבור, שיחבטו בנו, אין לי בעיה עם זה, כי בסוף הקורונה תחלוף או בזכות חיסון או בזכות טיפול, ואנחנו נמשיך להנהיג את ישראל ביד רמה כפי שעשינו זאת לפני הקורונה ואפילו עוד יותר טוב, כי מצפים לנו ימים מפוארים של שלום עם מדינות חדשות.

בהזדמנות זו, אני מוכרח לחזק את ידיו של ראש הממשלה ולומר לו; חזק ואמץ אדוני ראש הממשלה, המשך בדרכך ואל נא תיפול רוחך. וכן, לשרת התחבורה שלי מירי רגב שהיא גם חברה טובה, להודות לה על התמיכה ברשות שדות התעופה בימים קשים אלה. ולכל השרים, חברי הכנסת וחבריי לדרך שתהיה לנו שנה יותר טובה, חג שמח לכם ולמשפחות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביהדות התורה עדיין מתלבטים במי לתמוך

אריק זיו ויזר

בלפור בכנסת

אריק זיו

השכל מצילה את ערוץ 20

עינר אביב

צודק העולם שכולו נגדנו

זאב בן יוסף

הקומבינה של שרעבי ניצחה

אריק זיו ויזר

הליכוד לא תומך במשה ליאון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן