20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

אגף קשרי-חוץ ו’צעירי הליכוד’ במהלך הסברה משותף

אגף קשרי-חוץ בליכוד וצעירי הליכוד חתמו מוקדם יותר היום (חמישי) פרק נוסף במהלכים המשותפים ביניהם: יצירת שיתוף פעולה להסברת התנועה בעולם.

אגף קשרי-חוץ בתנועה, בראשות אלי ורד-חזן, פועלת בערוצים דיפלומטיים מפלגתיים להסברת הליכוד בפורומים וכנסים בינלאומיים תוך יצירת שיתופי-פעולה ייחודיים עם מפלגות בעלות צביון ימני-שמרני, תוך נקיטת עמדה ההולמת את מדיניות החוץ של ישראל. בתוך כך, פועל ורד-חזן מאז 2014 בתפקיד תוך שכיום כבר ניתן למנות שורה של הישגים בהם: כריתת הסכמים ושיתופי פעולה עם מפלגות ממדינות בעולם, אירוח כנסים בינ”ל והשתתפות אקטיבית בפאנלים משמעותיים והדגשת הקול הליכודי בהם. ורד-חזן בתגובה למהלך: “אני מברך על היוזמה של מנכ”ל צעירי הליכוד, יובל אלגד, לאחד כוחות בפעילות קשרי החוץ של התנועה בין הצעירים לצוות שבראשותי”. בתוך כך, מציין ורד-חזן כי שיתוף הפעולה הוא תולדה של הסיוע הרב שניתן בידי מנכ”ל הליכוד, צורי סיסו; “מדובר בדור העתיד שישא את הזכות להסביר אותנו בעולם על כתפיו” ובמיוחד בתקופה כה מאתגרת שבה אנו נמצאים כיום, מוסר ורד-חזן.

יו”ר צעירי הליכוד, מושיקו פסל, מברך על המהלך: “המשימה המשותפת שלנו היא להביא לתמיכה רחבה במדינת ישראל, במפלגת הליכוד ובראש הממשלה נתניהו בקרב המפלגות השונות ברחבי העולם. שילוב הכוחות הוא סוד ההצלחה במשימה הזאת”. שילוב צעירי הליכוד בפעולות הקש”ח של התנועה הוא מהלך מבורך, משום שיתופי הפעולה הנרקמים בין דור הצעירים במפלגות מקבילות ברחבי העולם, וככל שיותר ויותר צעירים מבקשים ליטול חלק בפעילות התנועה, הרי שיש לראות בכך חשיבות גוברת במרכזיותו של דור העתיד.

בתמונה: מושיקו פסל, יו”ר צעירי הליכוד.

יצוין כי שותפים אקטיביים למהלך, מנכ”ל צעירי הליכוד, יובל אלגד, ויו”ר צעירים הליכוד, מושיקו פסל. ברמת הפעילות של הצעירים, ניתן למנות שורה של מיזמים, בהם קיום סדנאות העשרה בתחומים מגוונים, המשך מחזורי קורס עוזרים פרלמנטריים (לאחרונה נפתח מחזור שמיני), מקיימים ערוצי שיח עם גורמים בחו”ל ולאחרונה אף השיקו מיזם “אהבה בליכוד“, שנשמע למרחוק ופתח תכניות בוקר טלויזיוניות.

יובל אלגד, מנכ"ל צעירי הליכוד.
בתמונה: יובל אלגד, מנכ”ל צעירי הליכוד.

נעה סער, דוברת צעירי הליכוד, בתגובה למהלך מוסרת ל’ליכודניק’, כי “מדובר ביוזמה שיש לברך עליה, משום שטמון בה פוטנציאל רב. אין ספק שהנכונות לשלב כוחות תבסס מקור השראה להרחבת הפעילות הקיימת, ותמנף את ההישגים שכבר הושגו בעבודה מאומצת כל-כך”.

אגף קש”ח בליכוד מחולק באופן רגיונאלי, בראשותו של אלי ורד חזן. פעילותו העיקרית בימי קורונה באמצעות “זום”, אולם האגף חי ובועט גם במציאות לא פשוטה זו: לאחרונה הצטרף האגף לפורום הצעירים של ארגון המפלגות הדמוקרטיות (IDU), תוך חלוקה רגיונאלית לתחומי אחריות: בראש המשלחת עומד תמיר ורצברגר (על תרומתו החשובה ניתן ללמוד מהכתבה בקישור): תחום אמריקה-הלטינית, ביחד עם טוני רייכלר, השיג שיתופי פעולה בין מפלגות בונצואלה, קיים פאנל הסברה בפני ארבעה שגרירים מגואטמלה, קוסטה-ריקה, אל-סלוודור והונדורס. בנוסף, נוכח החתימה על “הסכמי אברהם” והרחבת שיתופי הפעולה עם איחוד האמירויות, פועל תחום אסיה ואפריקה, ביחד עם דניאל נחמיה ופואד אחמד על קידום קשרים במפרציות וגורמים במרחב הערבי וכן פיתוח ערוצי קשר רלוונטיים עם הדור הצעיר במדינות היעד, כפי שניתן ללמוד מהלינק. תחום אירופה ביחד עם רז גרנות השיג ייצוג לקול הישראלי, תוך שהמתנה כסגן יו”ר בארגון הצעירים הקונסרביטיבי EYC.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות בחירות בסניף הליכוד באשקלון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

בום: סקר מלוכדים מטריף את הליכוד

אריק זיו ויזר

Political Tsunami: Summary of eight years of Foreign Relations under Netanyahu

Eli Hazan

אך איפה הן איפה הן

אריק זיו ויזר

ארז תדמור מתמודד בפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק

“בבית הכנסת המרוקאי”

אלי חזן
דילוג לתוכן