40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

אברי גלעד בסיור בשומרון

השדרן והמגיש אברי גלעד סייר אתמול  (ד) במועצה האזורית שומרון כאורח ראש המועצה גרשון מסיקה

הסיור, בהדרכת יוסי דגן יועץ ראש המועצה ומנהל היחידה האסטרטגית במועצת שומרון ובועז העצני, התפרס על פני יום שלם – מהבוקר עד הערב והמהלכו ביקר אברי גלעד באזור התעשיה ובישוב ברקן שם פגש את נטלי הרשקוביץ רכזת הקהילה של הישוב ונהנה מתצפית אל מישור החוף וקו הים של תל אביב והשרון. כמו”כ, ביקר האורח בברוכין, שם  נפגש לשיחה עם מזכירת הישוב ונהנה מסקירה מקיפה מגרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון.
בהמשך הסיור המשיכו גלעד ומלוויו בסיור רכוב בעיר אריאל והגיעו לישוב איתמר ולחוות גבעות עולם – שם התכבדו בארוחה אורגנית של גבינות, חביתות ויוגורטים אורגניים מתוצרת המקום ונהנו מיצירות האמנות באבן של הפסל בן המקום אסף קדרון.
לאחר מכן  המשיכו האורחים לישוב אלון מורה, שם נפגשו לתצפית ולשיחה מעמיקה עם בני קצובר יו”ר ועד מתיישבי השומרון.
בהמשך הסיור ביקרו בישוב הר ברכה  ובישיבת ההסדר במקום, שם התכבדו בארוחת צהרים ובסקירה מחברי מזכירות הישוב. כמו”כ, ביקרו בחוות גלעד.
את הביקור סיימו האורחים  בנסיעה לאורך כביש נחל קנה ובטעימות במסעדת “הצריף של תמרי” ב’מאחז’ חוות יאיר ליד הישוב נופים, מסעדת גורמה חלבית – עם בעלי המסעדה תמר ועו”ד דורון ניר צבי – מול הנופים המרהיבים של שמורת הטבע “נחל קנה” וערוץ הנחל.
הסיור התקיים במסגרת  מבצע הסיורים המיוחד המאורגן ע”י היחידה האסטרטגית במועצה בשיתוף ועד מתיישבי השומרון במהלכו ביקרו בשנה האחרונה בשומרון “סיורי עומק” – לאורך יום שלם – ובצורה אישית (1 על 1) מעל 40 שרים וחברי כנסת וכן עשרות עיתונאים, מערכות תקשורת ומעצבי דעת קהל.
 כזכור,  התקיימו בחודשיים האחרונים סיורים רבים למערכות כלי תקשורת סיור עומק בשומרון למערכת החדשות של גלי צה”ל בהשתתפות חברי דסק החדשות ומנהלי התחנה, ביניהם מפקד התחנה יצחק טוניק והשדרן הבכיר רזי ברקאי. כמו”כ התקיים במסגרת הפרוייקט סיור עומק בשומרון בהשתתפות מערכת החדשות של העיתון “ידיעות אחרונות”, במהלכו סיירו בשומרון כתבי ועורכי המוספים של העיתון, ביניהם שילה דב בר, העורך הראשי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גפסו חזר הביתה

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה עם החיילים הבודדים

אלי חזן

אילן כהן עם המחאה ברעננה

אריק זיו ויזר

הליכוד ברעננה זכה במנדט אחד בודד ולאילן כהן היו חסרים 20 קולות בלבד כדי להיכנס

אלי חזן

פנייה נרגשת לראש הממשלה לקראת הבחירות המונציפליות

אלי חזן

מלחמה בדרום !

אלי חזן
דילוג לתוכן