27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

אבי הלוי מכה שוב.

יובל קרני חושף פרשית נדל”ן שמעורב בה היועץ המשפטי של הליכוד, החמור בכל הסיפור שהיועץ המשפטי אבי הלוי מקבל שכר קבוע של מאות אלפי שקלים, ובנוסך גוזר קופונים בעת בחירות, ומערכות בחירות פנימיות.
מבקר מפלגת הליכוד, עו”ד שי גלילי, פתח בבדיקה בעקבות מידע על התנהלות חריגה במכירה של סניף המפלגה בשכונת כרם התימנים בתל אביב.

מדובר בנכס של כ-80 מ”ר הסמוך מאוד לשוק הכרמל, ששימש במשך שנים כסניף של פעילי דרום תל אביב. הנכס ממוקם באזור שבו מחירי הנדל”ן רק הולכים ומאמירים ונמכר במחיר זעום של 450 אלף שקל.
מי שגזר קופון על העסקה הוא היועץ המשפטי של הליכוד, עו”ד אבי הלוי, שקיבל שכר טרחה של 250 אלף שקלים (יותר מ-50% משווי התמורה) על מכירת הנכס, וזאת בנוסף לשכר טרחתו השוטף מהמפלגה.

מבקר הליכוד פנה השבוע לרואה החשבון של המפלגה, מאור חמו, בבקשה לקבל את כל המסמכים הקשורים לעסקת הנדל”ן. “הובא לידיעתי כי המבנה נמכר לגורם פרטי”, כתב עו”ד גלילי.
“אין זה ברור הכיצד שטח נדל”ן זה נמכר בסכום כה פעוט, מבלי שהייתה אפשרות לכל גורם שהוא להגיש הצעה נגדית ומבלי לנמק את תהליך קבלת ההחלטות, את הצורך לעצם המכירה ואת כדאיותה”.

תגובת היועץ המשפטי של הליכוד: “הליכוד מעולם לא היה בעל זכויות בעלות או חכירה בנכס ולא מכר את הנכס, אלא פינה אותו במסגרת הסכם גישור. הסכום שהתקבל הוא בתמורה לכך שהליכוד יסיר את כל התביעות שהגיש הקשורות לנכס, ואילו שכר הטרחה ששולם לעורך דין אבי הלוי, שייצג את הליכוד, הינו שכר טרחה סביר ששולם לו עבור ייצוג של הליכוד במשך שבע שנים בארבע תביעות משפטיות שונות בקשר לנכס”.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5513946,00.html



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בסניף הליכוד בערד, יש מי ששומר על הבית

דניאל נחמיה

הישג לחברת הכנסת שרן השכל בזירה הבינלאומית

אריאל אילוז

העוצמה האמיתית של ישראל

חיים פוזן

עו”ד דורית אוחנה: מצפת לכנסת בירושלים

מערכת ליכודניק

הצוק(ית) של הליכוד באירוע חנוכה

עינר אביב

עורכי דין עושים שלום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן