19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“אבו מאזן מבכה את אובדן ביתו בצפת ולא את הקמת ההתנחלויות”

כך אמר יו”ר הכנסת בפגישה עם שגריר יפן היוצא הרואיסה טקוצ’י

יו”ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, נפגש היום, (ב’), עם שגריר יפן היוצא, הרואיסה טקוצ’י.  לדבריו: “לצערנו שמענו באו”ם מילים מכפישות כנגד מדינת ישראל, ולא מפי אחמדינג’אד. נאומו של נשיא הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, השאיר מעט תקווה לעתיד. דבריו הביעו עוינות ואף שנאה לישראל, עד כדי סילוף עובדות היסטוריות. אפשר להתווכח על עובדות, אבל אי אפשר לשכתב היסטוריה בכזאת גסות. זוהי הטרגדיה של הסכסוך: אבו מאזן מבכה את אובדן ביתו בצפת ב 48′, ולא את הקמת ההתנחלויות ב 67′. נאומו של אבו מאזן המחיש בצורה הטובה ביותר, מדוע גם היום, 63 שנים אחרי, אין שלום בין הצדדים”.


ריבלין אמר עוד: “דבריו של אבו מאזן מעידים על כך שראשיתו של הקונפליקט הוא ב 48′, ולא ב 67′. לתפיסתו הישראלים הם כובשים במולדתם, ודין אחד בתל אביב ובבית אל. הפנייה החד צדדית לאו”ם מעידה על כך שההנהגה הפלסטינית מתעלמת מהנוכחות הישראלית ואינה מכירה בה. עלינו להבין שרק אינטרס משותף יביא אותנו לשלום. אם תקום מדינה פלסטינית לצד מדינה יהודית, והעוינות תישמר, זה יוביל אותנו לפיצוץ ידוע מראש.

השגריר היפני הודה ליו”ר הכנסת על התמיכה והסיוע שהגישה מדינת ישראל ליפן עם היוודע דבר האסון, וברך את ריבלין ואת הכנסת כולה בשנה טובה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ נגד שאמה, שאמה נגד כץ – סיבוב שני

אריק זיו ויזר

כנס אלטרנטיבות לתפיסת “שתי המדינות” ביוזמת ח”כ חוטובלי

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת: “מורשת רבין המוזנחת היא, צוואתו למתנגדי אוסלו ותומכיו לשמור על ירושלים מעבר לכל מיקוח”

אריק זיו ויזר

ח”כ אקוניס יוזם:ריבית חיובית על יתרת זכות-כבר מהשקל הראשון!

אריק זיו ויזר

שאמה יוזם : ייצוג בולט לנשים בסיעות ברשויות המקומיות

אריק זיו ויזר

ניחום האבלים של אקוניס ברעננה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן