19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אבו מאזן כחלק מעגל הזהב

אין הבדל בין ארדואן, מוחמד דף, ואבו בכר אל-בגדאדי, נסראללה, אבו מאזן, וכל טרוריסט.

פרק ל"ב בספר שמות מגולל את סיפור עגל הזהב. דומה כי יש לכך הקשר אקטואלי עכשווי. כשם שבני ישראל הלכו אחרי עגל הזהב כך גורמים ישראלים הולכים היום אחרי עגל הזהב העכשוי שמייד אפרט לעיל. ראוי להזכיר לפני כן : בשנות השמונים עלה הרעיון שנמליך את באשיר ג'ומאיל כנשיא לבנון. הוא נרצח ומאז השליטה בלבנון הייתה בחסות סוריה וחיזבאללה.
אז יצאו גורמי השמאל וטענו בצדק שאי אפשר להצניח מנהיג במזרח התיכון. ואולם, הזמן הקהה את הזיכרון ומי שמנסה לעשות את מעשה הצנחת מנהיג על עזה בדמות הסנטה קלאוס של השמאל הם אנשים הזהים באידיאולוגיה שלהם לאנשים שטענו כי אי אפשר להצניח מנהיג.

האם הם שכחו כי אין קיצורי דרך במזרח התיכון?

אנו מתמודדים מול ארגון טרור שהפך את עזה לבסיס אסטרטגי לביצוע פעולות טרור נגד מדינת ישראל. ואחרי שהבטיחו לנו עלה של זית ושערפאת יידע להלחם בטרור חשבתי על עגל הזהב של שנות ה – 90.  אז השמאל חשב שמחבל יכול להלחם במקומנו בטרור.

עכשיו יש עגל זהב חדש : אבו מאזן.

באים אותם אלו שהזהירו אותנו שאסור להמליך מנהיג על עם אחר והם באים שוב ומנסים להמליך את אבו מאזן בעזה. האם אבו מאזן מכיר בקיום מדינה יהודית? האם אבו מאזן השלים עם קיום ישות ציונית מהים אל הירדן? האם נמליך את מי שרואה בשמירת התהליך המדיני רק כאופציה לדרך של השמדת ישראל?
חכם הוא אחד שטועה ולומד מהטעות.
טיפש זה אחד שחוזר על הטעות.

הבכיינים
לאורך כל המבצע אנחנו רואים כיצד יש כאלה שמתבכיינים כאשר צה"ל מנצח. אמנם ראוי להדגיש כי צה"ל לא שם את הראש של הנייה על הכידון אך ברור כי המחיר שהחמאס שילם היה גבוה. אצלנו מאידך יש בכיינים. כאלה שיושבים בסלון ואולי בין אספרסו לקפה הפוך שרצים בדקה וחצי לאזור מוגן, הם יושבים נינוחים על הכורסא העמוקה ומייללים שצריך להיכנס בעזה. מנגד יש את הפוליטקאים שבאים לגזור קופון תוך כדי הלחימה. כך הם שרי הליכוד, בנט וליברמן כאשר הם יודעים את האמת ועוד לפני הפרסום הם יוצאים בהצהרה לציבור .
מה שחבל שכל אלה וגם אלה כולם בסופו של יום הם בעלי כוונה טובה, רק שאצה להם הדרך לגזור קופון ציבורי.

יכול להיות שזה החוסר של אלו שמקטרים. הם לא מסוגלם לשאת את ה מחשבה שבעוד שמישהו אחר עושה את העבודה הם בבית. בהקשר הזה צריך לומר עוד משהו : איך אתה רואה מי הם המתלהמים הכי גדולים ברשתות? הדתיים.  איך אתה יודע? שעה לפני כניסת השבת רשתות הוואטסאפ מורידות פעילות של לא יותר מ10 אחוז וכשעה אחר צאת השבת הרשת חוזרת לפעילות עצומה.

אובמה , קלינטון , קרטר. מדובר בטרויקה של אנשים טובים בעלי קיבעון מחשבתי שאינו ניתן לשינוי וגם כאשר הם מבינים כי החמאס אירגון טרור הם מחפשים את ההידברות הלא ריאלית. את הלקח שלהם הם לא לומדים. צריך לזכור כי גם ממשלים רפובליקנים נקטו מידי פעם במדיניות קשה כנגד ישראל.
אך מה שברור כי השלושה מהווים אסון הומינטרי לעולם. כך, תחת המנהיגות של קרטר עלה משטרו של חומייני באיראן. וכך, קלינטון נתן לאירגון הטרור אש"ף לגיטמיציה להיכנס ליש"ע.  מה שהחל עם חבורת אוסלו ונגמר על מדשאות הבית הלבן הוביל לאינתיפאדה בחסות הטרוריסט עראפת.
וכך הגיע אובמה שפתח בנאום קהיר עד האביב הערבי. בעידודו נפלו משטרים חילוניים לידי כוחות קיצונים. כנגד האחים המוסלמים במצרים נעשתה הפיכת נגד שהיא הסנונית הראשונה להחזרה של מזרח תיכון שפוי.
אובמה שוב ממשיך בקיבעון המחשבתי שלו כאשר הוא חושב שאפשר להידבר עם המנהיג המסוכן ארדואן. אובמה איננו מבין כי אין הבדל בין ארדואן, מוחמד דף, ואבו בכר אל-בגדאדי, מנהיג ארגון הג'יהאד דאעש.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הגז שווה זהב

אריק זיו ויזר

שטייניץ תתעורר אנחנו מפלגה חברתית

אריק זיו ויזר

לא עוד ביתן 28

אריק זיו ויזר

הפסיק להסתער

אריק זיו ויזר

מדוע בחירות עכשיו ?

אריק זיו ויזר

מה אכל סער בטופולופומפו ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן