26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

תשובה מאוחרת לשלמה מדמון/כתב: נרי אבנרי

 יש ארבע סיבות שקשורות אחת לשנייה, שריסקו את הליכוד. הראשונה: אריאל שרון שהשליך את האידיאולוגיה המנצחת של הליכוד לפח. השנייה: עומרי שרון שהשחית כל חלקה טובה. השלישית: בכירי הליכוד שתמכו באידיאולוגיה של היריבים, תמורת שררה. הרביעית: התקשורת.

בפרפראזה לקלישאה הצרפתית השוביניסטית "בכל צרה חפש את האישה", ניתן לומר על מאמרו של אחי ורעי שלמה מדמון: "בכל דעה, חפש את האינטרס". אני מכיר את שלמה. אוהב ומעריך אותו. אני יכול להבין גם אינטרס אישי בפוליטיקה. אבל אסור בתכלית האיסור, שהאינטרס האישי, יאפיל על האינטרס האידיאולוגי. מפני שאלה שנכנסו לפוליטיקה רק כדי לקצור דיווידנד אישי- הם מקור השם הרע שיצא לליכוד.

 

בלי תחושת קטונתי, אני, שעוקב אחרי הליכוד "מהצד", אומר לשלמה מדמון, לעוזי כהן, ולניסים ביטון מהן הסיבות שריסקו את הליכוד.

יש ארבע שקשורות אחת לשנייה, שריסקו את הליכוד. הראשונה: אריאל שרון שהשליך את האידיאולוגיה המנצחת של הליכוד לפח. השנייה: עומרי שרון שהשחית כל חלקה טובה. השלישית: בכירי הליכוד שתמכו באידיאולוגיה של היריבים, תמורת שררה.

 

הרביעית: התקשורת. זה לא סוד שרוב העיתונאים שמאלנים, והם יעשו הכול כדי להשחיר את הליכוד, ואת המנהיגים הנאמנים. אלה שבגדו ויבגדו בעתיד, זכו ויזכו לתקשורת אוהדת. השורה התחתונה: מבחינה תקשורתית, הליכוד מתמודד עם יריביו האידיאולוגיים בידיים כפותות.

 

כדי שהליכוד יחזור להנהיג את המדינה צריך שייקרו כמה דברים. חלקם סובייקטיביים, דהיינו: זה תלוי בהתנהלות הפנימית, וחלקם אובייקטיביים, ז"א- תנאים חיצוניים.

 

אתחיל בתנאים הסובייקטיביים.

ראשית: הקפדה על כללי המשחק.

וזה אומר: אסור לשכוח אפילו לשנייה אחת, שהאזרחים שמצביעים לליכוד, הם הבסיס. בלעדיהם- אין ליכוד. המסקנה: זיג-זג אידיאולוגי, והתכחשות למחויבות, גוררת נטישה.

 

ב)- חובתם של כל הליכודניקים בלי יוצא מהכלל (וזה כולל את סילבן, לימור, דני נווה, וישראל כץ) להפנים, שהשלטון איננו מטרה. דהיינו, אידיאולוגיה קודמת לכיסאולוגיה.

ג)- מאמץ גדול לעקור מתודעתם של אזרחי המדינה, שהליכוד = שחיתות.

ד)- התלכדות מאחורי המנהיג. חיזוק המנהיג = חיזוק המפלגה.

יו"ר התנועה בנימין נתניהו, הוא הפוליטיקאי הכי מוכשר שיש בישראל. השנאה אליו (כמו השנאה אל מנחם בגין) היא תוצאה של מניפולציה, ומאמץ בלתי פוסק של תקשורת בולשביקית, למנוע את עלייתו לשלטון.

 

 

 

 

ולמרות האמור לעיל, זה לא מספיק. יש גם תנאים אובייקטיביים. וזה אומר:

א)- התרסקות ההימור, על האידיאולוגיה שמוביל אולמרט, מה שיגרום להגברת הטרור.

ב)- סכסוכים בקדימה, ו/או התפוצצות פרשיות שחיתות שבמרכזן אולמרט.

 

לסיכום, כמו שזה ניראה, ממשלת אולמרט מובילה אותנו למציאות מדינית בעייתית. הטרור יוריד את האסימון לאזרחים רבים.  כדי להעלות את המדינה על דרך המלך, הציבור יזעיק לשלטון את הליכוד, וזה בתנאי, שהליכודניקים יישמרו על "ליכוד- מלוכד".

לתשומת ליבכם, שלמה מדמון, עוזי כהן, וניסים ביטון.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רוני בראון: ביבי עשה ניסים ונפלאות בכלכלה

אריק זיו ויזר

תשובה לפרופסור קרמניצר

אריק זיו ויזר

צבועים, לכו למראה

אלי חזן

כמה מילים על חוק מופז / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

כמה מילים על שמחה לאיד

אלי חזן

עוד פעם העולם שתק/כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן