22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יח"צ
בארץ

תמיכה חוצת מגזרים בראש מועצת שומרון גרשון מסיקה

יח
ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה

ראשי כל הישובים בשומרון, חילוניים ודתיים, פרסמו מכתב תמיכה במנהיגותו של מסיקה ובהחלטה לתבוע את "ידיעות אחרונות".


 

שבוע לאחר פרסום הכתבה המשמיצה במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות",  בה הושמצו גרשון מסיקה ובני קצובר, מהדמויות המרכזיות והמובילות בהנהגת ההתיישבות ביו"ש, בנסיון מגמתי  להשחיר ולעוות   את פעילותם הציבורית כנגד הקפאת הבנייה והריסת ישובים ביהודה ושומרון – זכו השניים בסוף  השבוע לגל תמכה חסר תקדים וחוצה מגזרים בהתיישבות.

יושבי ראש ועדי הישובים בשומרון, רבני הישובים,  חברי מליאת המועצה ומזכירי הישובים יצאו במכתב חיזוק ותמיכה גלוי בראש המועצה גרשון מסיקה וכן ביו"ר ועד מתיישבי השומרון בני קצובר שהתפרסם בעיתוני סוף השבוע,   בו הם מגיעים את תמיכתם הבלתי מסוייגת בהנהגתו של גרשון מסיקה וכן בהחלטה  שלא לשתוק עוד ולנקוט  בצעדים משפטיים – כולל תביעת לשון הרע.

על המכתב  הגלוי, שאורגן ביוזמת חברי מלאה ויושבי ראש ועדי ישובים,  חתמו ראשי כל הישובים  – החילוניים והדתיים – ממרכז השומרון, לב השומרון וצפון השומרון, "תחת הכותרת "כאיש אחד – בלב אחד".

בין השאר נכתב באיגרת שפורסמה בסוף השבוע:

"בתקופה האחרונה אנו עדים לגל הסתה מכפיש ושקרי כנגד ההתיישבות, אשר נועד לייצר דה לגיטימציה למאות אלפי האזרחים המתגוררים ביהודה ושומרון – דתיים, חילוניים ומסורתיים – אוכלוסיה שומרת חוק, אינה פועלת בדרכי אלימות ומובילה בתרומתה למדינה בכל התחומים.

כל זאת, במטרה לחבל בהישג המרכזי של ההתיישבות בשנים האחרונות – מהלך ההסברה האסטרטגי חסר התקדים בהנהגת המועצה האזורית שומרון, אשר במשך ארבע שנות עבודה מאומצת בהסברה, סיורים למעצבי דעת קהל והבאת מאות אלפי אזרחים מכל רחבי הארץ לביקורים בשומרון – הביא ומביא לשינוי תודעתי בתפיסת הציבור הרחב את צדקת הדרך בהתיישבותנו בשומרון.

גל ההסתה נועד בראש ובראשונה לפגוע באוירה החיובית שנבנתה בעמל, בהנהגתו של ראש המועצה, ושנותנת בבירור את אותותיה החיוביים בכל המישורים.

הגדיל לעשות העיתון "ידיעות אחרונות", אשר פרסם בסוף השבוע האחרון כתבת שטנה, אשר תכליתה לחבל בהישגים הגדולים הללו של קירוב הלבבות ולהשחיר בצורה מניפולטיבית את פעילותם הציבורית והמדינית החשובה למניעת הקפאות בניה והריסת ישובים ולשיפור מתמיד של איכות החיים של כלל תושבי השומרון.

אנו מחזקים את ידי המועצה האזורית שומרון והעומד בראשה עו"ד גרשון מסיקה, וכמו כן את ועד מתיישבי השומרון והעומד בראשו מר בני קצובר ותומכים בהחלטה שלא לשתוק עוד אל מול המסיתים חורשי הרעה ולנקוט בצעדים משפטיים ובכללם תביעת לשון הרע בסכום משמעותי כנגדם.

יחד נמשיך בתנופת הבניה והעשיה בשומרון – למען הדורות הבאים".

כזכור, לפני מספר ימים  הודיע עו"ד דורון ניר צבי במכתב לעורך "ידיעות אחרונות" רון ירון, כי אם לא יתנצל העיתון על כתבת ההכפשה, אותה הגדיר כ"כתבת הסתה שקרית ונכלולית כנגד המתיישבים היהודים ביהודה ושומרון מבית היוצר של 'ידיעות אחרונות', אשר מוביל מערכה כנגדם באופן שיטתי מזה זמן רב", ייתבע בעיתון במיליון ₪.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה שדני והולנדי עושים על מנת לקרב בין עמי האזור

אריק זיו

הנמל הזמני פלטפורמה להגירה מעזה

אריק זיו ויזר

"להחיל הריבונות על כל הישובים ביו"ש ולהחזיר השליטה בקבר יוסף"

אריק זיו ויזר

האונס בשערי צדק: נשות השמאל שותקות

אריק זיו ויזר

מי צריך קוד אתי ?

ניסים עוג'ר

"מרתק, לא מעבר להרי החושך"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן