22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

תוקע יתד יהודי בוועדת הבחירות

מיכאל פואה מתמודד לועדת הבחירות. אלי חזן תהה על קנקנו וגילה שהוא עולה על גדותיו 

 

 

מיכאל פואה הוא יהודי בן 53 הנשוי באושר ואב ל-12 ילדים. הוא גם סבא למספר נכדים שכבר עבר את מספר הילדים כן ירבו. "גדלתי בירושלים על התפר שבין שכונת רחביה בה גרתי, לשכונת שערי חסד בה התפללתי, ולשכונת נחלאות בה למדתי".

 

מה עשית בצבא ?

"הייתי טנקיסט (מרכבה). אני רב סרן בדימוס, סיימתי כקמב"ץ חטיבה 7".

פואה הוא מורה ומחנך ויועץ לכלכלת המשפחה. מראשי זו ארצנו ומנהיגות יהודית. בעבר שימש כיועץ שר הרווחה (משה כחלון) והיום מנהל מחקר ופיתוח במנהיגות יהודית.

מתי הבנת שאתה רוצה להיות חלק מהליכוד ?

"אני פעיל בליכוד משנת תש"ס (2000). מבחירות תשס"ג (2003) כבר הייתי פעיל במוסדות התנועה כחבר מרכז , ומקימי ועדת חוקה במתכונת הנוכחית. בליכוד הובלתי מספר מאבקים משמעותיים כמו משאל המתפקדים, תיקוני חוקה לעריכת בחירות לליכוד העולמי , בחירות לוועדת חוקה ועוד וכן את המאבק לקיום הבחירות למרכז הנוכחי.

דעותיי המדיניות והחברתיות ידועות ומפורסמות בעשרות מאמרים שפרסמתי. האחרונים שבניהם הוא "דף עמדה בנושא המשפחה" ודו"ח על תהליך אוסלו ומחירו הכלכלי.

 

מה בין ההתמודדות שלך לועדת הבחירות לדעותיך ?

"דומני שלגבי מועמדותי לוועדת הבחירות אין משמעות לדעותיי, אלא ליושר הציבורי והמלחמה ללא חת שהוכחתי במאבקים השונים הן על דעותיי והן על המנהל התקין בתנועת הליכוד".

ומה אתה חש שאתה יכול לתרום בתפקיד ?

"בבחירות למרכז הליכוד בשנת תשס"ג (2003) חשפתי בפני השופט שטרוסמן זיופים בהתארגנות לבחירות. מתוך הערכה לגילוי מינה אותי השופט אורי שטרוסמן למשקיף מיוחד, ובמסגרת זו חשפתי עוד ניסיון זיוף בעת הגעת הקלפיות לחברת טלדור לספירתם. לצערי במהלך פעילותי בליכוד הצלחתי לחשוף עוד מספר פעמים התנהלות לא תקינה. במידה ואבחר אהיה בעז"ה שליח נאמן של כל חברי וחברות התנועה ללא שום משוא פנים לקיום בחירת שקופות והוגנות".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סער וארדן נחלו תבוסה מוחצת. דנון ואלקין הם הדור הבא בליכוד

אלי חזן

נמרודי:ביום חמישי דיון על שינוי השיטה למרכז

אריק זיו ויזר

סניף כפר סבא הרים כוסית עם איש השנה של ליכודניק,השר כחלון

אריק זיו ויזר

יעשה טוב במזכירות הליכוד

אלי חזן

קבוצת המייסדים מחויבת ליושר ויושרה

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף קרית שמונה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן