19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

תגובת ” המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון ” לשחרור גלעד שליט

מחזקים את ידי ראש הממשלה בהחלטה האמיצה
ראש ממשלת ישראל לקח היום החלטה כבדת משקל והרת גורל. זוהי החלטה לה נדרש אומץ ורמת מנהיגות מהמעלה הראשונה. הציבור הישראלי, ואנו תושבי הצפון בתוכו, מהרהר בשאלת גלעד שליט כבר יותר מ-5 שנים. 5 שנים ארוכות של מתח, לחץ וחרדה, וחברה ישראלית אחת ששסועה בקונפליקט.

רועי שחם, חבר “המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון ” התייחס לאירוע ההיסטורי ואמר :” בשנים האחרונות גלעד הפך לאח, לחבר, לילד, לאהוב, למטרה של כולנו. אין אחד שלא רוצה ומפלל לראות את גלעד שוב בבית, אבל סוגיית המחיר נותרה ועודנה בעייתית ביותר. קשה מאוד לשפוט, וברור שאף אחד לא היה רוצה להימצא במצב כל-כך קשה בו יש לקבל החלטות הרות גורל, אבל חרף כל הסכנות והפוטנציאל ההרסני שבשחרור 1,000 מחבלים, ברור שהשיבה של גלעד, תבריא פצע גדול שמדמם אצל כולנו בלב יותר מידי זמן “.
שוקי אוחנה, פרי כהן ומודי סעד התייחסו אף הם לנושא ואמרו כי “אנו מחזקים את ידי ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.יהיו הדעות אשר יהיו, מרגע שנתקבלה ההחלטה, ונוכל לראות את גלעד שוב איתנו, על פנינו להיות קדימה, לעבר עתיד אופטימי יותר, שנגזר מהשקט הנפשי והשמחה האדירה שתבוא כשנראה אותו כאן – גלעד שוב איתנו. אמן “.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משלחת הליכוד תתארח בקרוב בגאורגיה

אריק זיו

העצומה למען פולארד

אלי חזן

לע”מ מייחצנת את ישראל דרך פייסבוק

אריק זיו ויזר

“להחזיר השלטון היהודי לקבר יוסף”.

בשם הקב”ה – די לשנאה ! – יעקב קפח

אריק זיו ויזר

“לא דופקת חשבון”

יפת צדקה
דילוג לתוכן