19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

תגובה על פיגוע ההתנקשות בחיי חברי היקר יהודה גליק

מנדי ספדי מביע את חששו לשלומו של יהודה גליק. נתפלל שחייו יינצלו 

 

יהודה גליק האיש והאגדה, חבר יקר שתמיד ריחפה הסכנה מעל ראשו בעיקר שפעילותו למען הר הבית, הצליחה להרגיז את אויבי האלוקים משורות התנועה האסלאמית, והחשש שלי מניסיון התנקשות לא נבע רק מהעובדה שפעילותו מרגיזה את אויבי האלוקים, אלא בעיקר מהעובדה שרשויות החוק לא התייחסו לאופציה כזו ברצינות, באותה מידה שלא התייחסו ברצינות לאפשרות שמישהו יתנקש בחיי ראש ממשלה בישראל.

יהודה גליק שירטט את הדרך למימוש זכותו של העם היהודי על כל חלקי ארץ ישראל, ובראשם ירושלים המאוחדת והר הבית הקדוש , עמד בעוז וגבורה מול המון רצחני שחיכה לו בכל עליה שלו להר הבית, ומול רשויות מתרפסות שלא אחת ניסו למנוע ממנו לממש את זכותו הטבעית, ואף נעצר פעמים מספר בשל דרישתו לממש את זכותו הדתית והאזרחית הדמוקרטית, דווקא במדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון והיחידה שחרטה על דגלה חופש דת ופולחן .

ההסתה שהובלו בכירי נציגות הציבור הערבי, לצד בכירי השמאל התימהוני הביאה למקרה המצער הזה להתרחש, האם כאן גם מישהו יעמוד לדין על פשעי ההסתה ? אני לצערי כי העומד בראש רשויות אכיפת החוק עובר תקופה רצופת התרפסות וכישלונות שאינני יכול לצפות ממנו לקום מרפיסותו .

נושא תפילה לשלומו של חברי היקר יהודה גליק, ה’ יחזירו לבריאות שלמה ויחזירו להמשך המסע האצילי למימוש זכויות עם ישראל בכל חלקי ארץ ישראל ובראשם הר הבית שבלב בירת הקודש ירושלים .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

או”ם, שמום ומדינת החמאס

דעה: הפישלת וגם חזרת?

אריק זיו ויזר

התעצמות מאת: אופיר פלק

אריק זיו ויזר

סמים קלים – בעד ונגד

אלי חזן

התלבטות, דאגה וניצחון

אלי חזן

פרשת שלח לך – לראות את הטוב או את הרע

אלי כהן
דילוג לתוכן