23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

תאי הליכוד ועומרי אקוניס – רומן שלא נגמר

מעל ל-5 שנים כיהן עומרי אקוניס כרכז צעירי הליכוד הארצי. בשנים אלו ניתן לראות את פועלו ואת עמלו הרב למען הצעירים,  אחת התופעות שבלטו בכהונתו היא תחייתם של תאי הליכוד השונים ברחבי הארץ. כיום בכל האוניברסיטאות ברחבי הארץ קיים תא ליכוד, ואף ברובן המוחלט של המכללות

 

כשהתחלתי ללמוד באונ’ ת”א הקמתי ביחד עם חברי הקרוב אור זקן עמית את תא הליכוד באונ’ ת”א, ואני זוכר את העזרה הגדולה של עומרי עד היום, כשנתיים וחצי אחרי. הוא היה זמין בכל פעם שהיינו צריכים את עזרתו ואף הגיע עם כל מנהלי קמפיין הצעירים של הליכוד בזמנו על מנת לחזק אותנו בנוכחותו בעצרת הבחירות שקיימנו בקמפוס עם השר סילבן שלום. מאז, התמיד אקוניס והופיע בכל אירוע משמעותי של התא עד היום.

 

תא נוסף שאקוניס עזר להקים הוא תא לביא גלעד באונ’ חיפה. אקוניס החל בהקמת התא יחד עם מיכל מנין, שתפקדה גם כדוברת התא והמשיך את העשייה יחד עם דובר אגודת הסטודנטים באונ’ לשעבר ורכז צעירי הליכוד חיפה כיום, אושר טקאטש. יושבי הראש של האגודה לשעבר יניב בן שושן ופליקס קוריטני, תרמו מניסיונם בפעילות המפלגתית והאוניברסיטאית לקידומו של התא, ומאז מנהל אותו בהצלחה רבה יונתן דובינסקי.

כמו כן, הוכיח אקוניס שהעובדה שכיהן כרכז הצעירים לא מנעה ממנו להמשיך ולעשות עבודה סיזיפית בשטח, כשייסד והקים את תא לביא גלעד במרכז הבינתחומי הרצליה, בעת היותו סטודנט לתואר הראשון,  עד שהועבר השרביט ליותם שוורץ ומשם לעמנואל זריבי ואוהד כהן שמנהלים אותו כיום ומביאים למכללה את ערכי הליכוד בעמל רב למרות האיסור שקיים על פעילות פוליטית ישירה במקום.

תאים נוספים שבהם ניתן לראות את טביעת האצבע הייחודית של עומרי נמצאים באוניברסיטת בר – אילן, אוניברסיטת בן – גוריון, אוניברסיטת אריאל, מכללת נתניה, מכון לב ומכללת גליל מערבי.

העזרה הרבה שהעניק אקוניס לתאים הסטודנטיאליים היא אחת הסיבות המרכזיות שלדעתי עומרי הוא המתאים ביותר לכהן כיו”ר צעירי הליכוד. העשייה הבלתי נגמרת שלו מוכיחה כי הוא האיש הראוי לתפקיד בעת זו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“מי שלא מסתכל סביב הופך ללא רלוונטי”

אלי חזן

“מי שחושב שמדינה פלסטינית מעבר לפינה שוגה באשליות”

אריק זיו ויזר

בשם האם – עבור הליכוד ומדינת ישראל

אריק זיו ויזר

הבחירות לצעירים : עד ה – 10 ביולי

אלי חזן

נקבע מועד הצבעה לתפקיד יו”ר צעירי הליכוד

אלי חזן

כשנוער והסברה נפגשים בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן