19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

שתי מדינות לשתי עמים

כן לשתי מדינות לשתי עמים

 השמאל אומר שאי אפשר להמשיך ככה ,שאי אפשר להמשיך במצב של מדינה בתוך מדינה,מדינה ערבית בתוך מדינה יהודית יכול להיות והשמאל צודק,יכול להיות ואכן אין ברירה אחרת מאשר שתי מדינות לשתי עמים.יכול להיות וזה הוא הפתרון היחיד לבטחונה של ישראל,לבעיית הפליטים.האחת מדינה יהודית והשניה מדינה ערבית-פלסטינאית.

 

מדינה פלסטינאית-ערבית תפתור לנו את הדאגה לחשמל,מים,גז,ביוב לפלסטינאים ובעצם תחייב אותם לדאוג בעצמם לעתידם,לתשתיות שלהם,מדינה פלסטינאית תפטור את צהל מלהגן עליהם ועלינו מפניהם.מדינה פלסטינאית בעצם תפטור הכל ותנתק כל קשר ביננו לבינם. 

 

על פניו הרעיון לא רע בכלל.אבל אין לנו סיבה לוותר  על שטח משלנו למען הרעיון הזה-ויתרנו יותר מדי ,זמן רב מדי.ישראל היא המדינה היהודית והמדינה הערבית-פלסטינאית היא ירדן.המנדט הבריטי המקורי לבניית מדינת לאום לעם היהודי דיבר על עבר הירדן המזרחי(ירדן העכשווית)+ישראל.בסופו של דבר הבריטים זנחו את ירדן למען הערבים והותירו אותנו עם ישראל מצומצת.בעצם הארץ כבר חולקה וירדן היא פלסטין!,למה לנו לוותר על שטחים למען שתי מדינות לשתי עמים כשבפועל כבר קיימות שתי מדינות לשתי עמים:האחת ישראל והשנייה ירדן.

יותר מכך,במנדט “המתוקן” דובר על חלקים מישראל לנו וחלקים לערבים/פלסטינאים,אנחנו הסכמנו לכך-הם לא!ולא רק שהם לא הסכימו,הם פתחו במלחמה נגדנו-נגד קיום המדינה מרגע זה הם איבדו כל זכות לדרוש חלקים מאדמתנו.

 

לסיכום,רוצים שתי מדינות לשתי עמים?אין שום בעיה-האחת יהודית והיא ישראל כולל ה”שטחים” והשנייה היא פלסטינאית-ערבית והיא הירדן.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לחיי הבכי והנהי

אלי חזן

התיישבות על השולחן

אריק זיו ויזר

להיטיב העם, תמצית חיי המחנה הלאומי – על פרישת השר כחלון והשלכותיה

אלי חזן

ההיגיון הפנימי של עמירה הס

אלי חזן

50 שנה למשפטו ולביצוע גזר דינו של אדולף אייכמן

אריק זיו ויזר

מסמכי -“ויקיליקס” – “פיגוע ה-11 בספטמבר” של הדיפלומטיהאמריקאית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן