22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צפורה אור טל

שר הביטחון והרמטכ"ל בתפקיד עשרים וארבע שעות ביממה

שר הביטחון והרמטכ"ל הם בתפקיד עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ושלוש מאות ושישים ימים בשנה. 

 

כאשר כל עם ישראל חי את חייו ואת חיי משפחתו, שר הביטחון והרמטכ"ל דקה דקה דרוכים לכל תרחיש ותרחיש. לכן הסתערות התקשורת על טיסתו של שר הביטחון במטוס צבאי לחתונת בתו, היא הסתערות מחפירה ונואלת, ונראה שהתקשורת הייתה במצב היכון לגביו עד שתמצא משהו להסתער עליו, שהרי הוא במפלגת השלטון…  האם שר הביטחון השתזף על גג בניין משרד הביטחון ולכן היה אמור לאחר להגיע לחתונת בתו ונאלץ לטוס במטוס צבאי?! האם לא עסק שר הביטחון בדיני נפשות  אותו יום, ממש עד קצה גבול הזמן להגיע לחתונת בתו?!  האם לא מגיע לאדם שכל ישותו וכל זמנו מוקדשים  לביטחון המדינה ושביום המאושר בחייו, ביום נישואי בתו, שיהיה  בחיק משפחתו?!  וזאת לדעת, שר הביטחון הנוכחי הוא אדם טהור, חף מכל נהנתנות, אדם צנוע ופשוט הליכות. כל מי שמבין  בשפת הגוף, רואה שאפילו אינו חש בנוח עם החליפה שהוא נאלץ ללבוש באירועים רישמיים.

 

 

אני עדיין זוכרת את הופעתו הראשונה של בוגי יעלון בפני אנשי ליכוד בתאריך 31.8.2007 שיזמה במת היקב באמצעות השר לשעבר מיכאל איתן וח"כ לשעבר מיכאל קליינר. אני סקרתי  את האירוע בכתבה שפרסמתי בזמנו בליכודניק, ובין היתר כתבתי:  "דגש חזק נתן בוגי יעלון בדבריו בהתייחסותו לחינוך הנוער ולערכים לאומיים, והתריע על כך שכ- 50% מהמתגייסים  הצעירים לא ביקרו מעודם בירושלים – אבל ביוון ובטורקיה כבר היו, ושרבים חסרים ידע בסיסי בכל הנוגע להיסטוריה שלנו ולציונות – והאשים את מערכת החינוך שלא מקנה ערכים לאומיים לנוער". ועוד כתבתי: "לסיכום – הרצאתו של בוגי יעלון הייתה מעניינת ביותר, מרתקת ומאלפת, כאשר מולנו ניצב אדם עם שאר-רוח ושמקרין אמינות, מוסריות, סמכותיות, יושר אינטלקטואלי, ועל כל אלה – הברור מאליו – הבנתו הביטחונית והצבאית.  עוד דבר שהרשים אותנו במיוחד היה שלא היו בדבריו של יעלון שום מס שפתיים ושום זילזול באינטליגנציה של קהל שומעיו".

 

זהו בוגי שלנו, אשרנו שזכינו שיהיה חבר במפלגתנו, ולמדינתנו שהוא שר ביטחוננו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

* שיר אהבה לטו' באב * "הוא הגיע כרגיל נסער ונמהר"

עינר אביב

השיר: בטחו באלה

אריק זיו ויזר

כנס שהיה בבחינת אשרי הגפרור

אריק זיו ויזר

השיר: לחוף אגם כנרת

אריק זיו ויזר

עוד על טקס השבעתו של עו"ד אמיר אוחנה

אריק זיו ויזר

ציפורה אור-טל בשיר מיוחד לכבוד ט"ו באב

אלי חזן
דילוג לתוכן