19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

שר האוצר יובל שטייניץ ידבר באירוע של “גאווה בליכוד”

גאווה בליכוד“, קבוצת הלהט”ב בליכוד, מקבלת חיזוק משמעותי נוסף: שר האוצר יובל שטייניץ ייפגש עם מועצת “גאווה בליכוד”, כשלאחר מכן ידבר שטייניץ בפני כלל חברי הקבוצה ומוזמנים נוספים על האתגרים הכלכליים עמם מתמודד משרד האוצר ומדינת ישראל. האירוע יתקיים ביום רביעי ה-28 במרץ בשעה 19:00 בקומה 14 במצודת זאב.

 

 

 

“גאווה בליכוד”, השיגה הישגים רבים בזמן הקצר מאז הקמתה לפני כ-3.5 חודשים בלבד. בקבוצה מאות חברים, רבים מהם מצביעי ליכוד אשר זו להם הפעם הראשונה שהתפקדו לתנועה. הקבוצה הפגינה נוכחות רבה באירועי הליכוד וזכתה לתמיכה רבה מהחברים, מהח”כים ומהשרים. כמו כן, דואגת הקבוצה לערוך חוגי בית רבים על מנת להציג את פניו האמיתיים של הליכוד, ולא כפי שהם משתקפים בתקשורת, לחברי קהילת הלהט”ב.

 

יו”ר “גאווה בליכוד” ד”ר אוון כהן מסר לאתר “ליכודניק” ש”חברי הקבוצה שמחים ששר במעמדו של שטייניץ מקדיש לקבוצה מזמנו. חבר מועצת “גאווה בליכוד”, סגן אלוף במיל’, ד”ר חן קוגל, הוסיף שהאירוע פתוח לכל ליכודניק התומך בשווין ללהט”ב ובהתחשב בכך שסקר “ליכודניק” הראה ששני שליש ממתפקדי התנועה תומכים ב”גאווה בליכוד” אנו מעריכים שהאולם יהיה מלא לכן כדאי להקדים לבוא”.

 

בחודשים האחרונים התעמתה קבוצת “גאווה בליכוד” עם נציגי מפלגת העבודה בסוגיות לאומיות וכן מגזריות ויצאה כשידה על העליונה. חברי מועצת הקבוצה כיכבו מעל מרקע הטלוויזיה ובעיתונות הכתובה בדיונים פוליטיים ומגזריים והוכיחו שוב ושוב שממשלת נתניהו ושרי הליכוד הם שהיטיבו עם הקהילה הגאה יותר מכל ממשלות ישראל.

 

בפעולותיה הרבות הצליחה “גאווה בליכוד” לעקור מהשורש את התפיסה המוטעית לפיה להט”ב (לסביות, הומואים, בי-סקסואלים וטרנסג’נדר) מצביעים לשמאל. חברי הקבוצה יצאו חוצץ נגד מפלגת מר”צ הפונה המתיימרת לייצג את הקהילה הגאה בעוד היא משתמשת בקולותיהם לקידום אג’נדה מדינית מסוכנת שרוב הלהט”בים מתנגדים לה. עוד יצאה הקבוצה נגד מפלגת “קדימה” ויומרנותה להחליף את השלטון במקום לקבל את דין הבוחר ולסייע לממשלת הליכוד לקדם רפורמות אזרחיות.

 

מדברי חברי מועצת “גאווה בליכוד” עולה שיש תמיכה רחבה בתנועה לקבוצה ומטרותיה. מלבד שרת התרבות והספורט לימור לבנת ושר החינוך גדעון סער אשר הפגינו תמיכה בקהילה הגאה עוד טרם להקמת הקבוצה, מציינים חברי הקבוצה את השר מיכאל איתן והשר בני בגין שהביעו את תמיכתם, ואת השר גלעד ארדן ויו”ר הכנסת ראובן ריבלין שבירכו על הקמת הקבוצה מעל בימת הכנסת. בקבוצה חולקים שבחים רבים גם לח”כ אופיר אקוניס שסייע להקמתה ומסייע להתבססותה, זאת בנוסף לח”כים רבים נוספים שהבטיחו את תמיכתם.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפריימריז זה “דיל אחד גדול ורקוב”

אריק זיו ויזר

האזכרה לדוד רזיאל

אריק זיו ויזר

אתר ליכודניק משתתף בצער משפחת איזון

אריק זיו ויזר

דדוש עם סער

ליכודניק

עכשיו זה רשמי : אריאל קלנר יתמודד במחוז חיפה

אריק זיו ויזר

יום הולדת שמח לאריק זיו ולאיתמר דוננפלד

אלי חזן
דילוג לתוכן