19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

שרון ייסר אותנו בשוטים- ואתה תייסר אותנו בעקרבים/ כתב: נרי אבנרי

מאמר גלוי לראש הממשלה שורות אלה נכתבות כדי להציע לך הצעה, ולהזהיר אותך: אל תהפוך את “קדימה” למפלגה דמוקרטית! אחרי שאזרחי ישראל גילו את נפלאות הדיקטטורה- אתה תעשה טעות פטאלית, אם תקים מוסדות למפלגה.

אדוני ראש הממשלה

אני כותב לך מכתב, שמתחיל ב-“אדוני ראש הממשלה”, ולא מאמין. אהוד אולמרט ראש ממשלה?!?  אני בטוח, ששנינו, אתה ואני מתעוררים באמצע הלילה, בגלל שבחלומותינו אתה מופיע כראש ממשלה- צובטים את עצמנו, וחוזרים לישון.

 

בגלל המזל ששיחק לצידו, כינו את קודמך בתפקיד אריאל שרון- “מזליקו. אם שרון הוא “מזליקו”, אותך צריך לכנות “ניסימיקו”. רק בזכות מקבץ ניסים שנדבקו בך, הצלחת להגיע לכורסת ראש הממשלה. יותר קל למצוא מהמר שנכנס לקזינו עם עשרה דולר, ואחרי שעה יצא מיליארדר- מאשר למצוא פוליטיקאי שהגיע לכורסת ראש הממשלה, מאותו מקום שהיית לפני שנתיים.

 

למרות שהיית שמאלני, הייתה לך התעוזה להתפלח כנוסע סמוי לספינה הליכודית הימנית. בזכות נס, הצלחת להיכנס לכנסת על אף שהיית בסוף העשירייה הרביעית. והינה חולפות להן שלוש שנים, ואמנון אברמוביץ’ וחבריו, סידרו לך ספינה משלך. זאת התודה על חלקך  בעקירת ישובים יהודים, ועל החורים שעשית, בקרקעית ספינת האם.

 

אבל לא על זה רציתי לדבר איתך. שורות אלה נכתבות כדי להציע לך הצעה, ולהזהיר אותך: אל תהפוך את “קדימה” למפלגה דמוקרטית! אחרי שאזרחי ישראל גילו את נפלאות הדיקטטורה- אתה תעשה טעות פטאלית, אם תקים מוסדות למפלגה.

 

בנוסף, תיזהר מרוני בראון. הוא מהווה עוד סיבה מדוע אסור לך להפוך את קדימה למפלגה דמוקרטית. עדיף לך שיכרכר סביבך ויאכל מכף ידך, מאשר יארגן לעצמו כוח במוסדות המפלגה. הוא יותר ערמומי ממך, וכפי שכבר הוכח- יש לו אופי של ברוטוס.

 

אל תחשוש מתגובת הציבור: כללי המשחק הדמוקרטי, אינם יאים ל”דור המדבר”. היהודים בישראל, בהערצתם את המושחת והדיקטטור שקדם לך, הוכיחו שמשטר דמוקרטי, זר לגנטיקה שלהם. אנחנו רוצים אותם מושחתים ואכזרים.

 

לפי סקר שהתפרסם ב”הארץ” (9.6.06), רק 35% מהאזרחים מרוצים מתפקודך. לך בדרך שרון, ותראה שיפור. הוא ייסר אותנו בשוטים- אתה תייסר אותנו בעקרבים.

 

שים לב מה קורה במפלגות היריבות, עם המסורת והמוסדות הדמוקרטיים:  בליכוד, סילבן- זה שאמרת עליו פעם שהוא קריקטורה של שר חוץ- החליט להתמודד מול נתניהו, בסגנון “תמות נפשי עם פלשתים”. בעבודה, המצב יותר גרוע. שם, בשם “טובת המפלגה”, מפזרים הגנרלים, דני יתום ומתן וילנאי, מטעני צד, בכל פינה בטריטוריה של עמיר פרץ. במקביל, האדמירל עמי איילון, מצמיד מוקשי מים בדפנות של ספינת “מפלגת העווובדים”.

 

הלאה, “שינוי”. המפלגה של החבר שלך טומי לפיד. עם כלי עבודה של דיקטאטור, הוא הביא את מפלגתו ל-15 מנדטים. ברגע שהחליט להתיר את הרסן, ולאפשר לדמוקרטיה לומר את דברה, “שינוי” נמחקה. הוא לא תיאר לעצמו, שבתוך הקלפי יש פצצה.

 

והכי חשוב, תביט בצאן מרעיתך. הגנטיקה של “עבדים היינו”, מלווה אותנו, מאז העדיפו אבותינו את  העבדות במצרים- על המסע אל החופש. “האבטיחים, והקישואים, והמלונים, והדגים”… היו התירוץ. הגעגוע האמיתי היה לעבדות, ולרשעות של פרעה. משה הצליח להרחיק את אבותינו מהדיקטטורה המצרית, אבל לא הצליח לעקור מתודעתם את הרצון לדיקטטורה משלנו. ושרון קלט את זה.

 

מה עוד חסר? כמעט שכחתי- עממיות. תבקש מכתבלבי החצר שלך, לפרסם קינה בגין “הנבצרות הזמנית” המונעת ממך כניסה לאצטדיון “טדי”.  הציבור צריך לדעת, שאתה סובל למענו, ועוצמת החוויה מהסיגרים הקובניים שאתה מעשן, לעולם לא תשתווה לחצי קילו גרעינים שהיית מפצח בטריבונה.  

 

ולסיום, אל תשכח את האליטות. אלה יתנו לך גיבוי בשני תנאים. הראשון: שים מסיכה דמוקרטית, על פרצופה המכוער של הדיקטטורה היהודית, והתנאי השני: תדבר הרבה נגד השחיתות. ככל שתקשיח את התבטאויותיך נגד המושחתים, כך תעשיר את אוסף העטים שלך. זכור! מבחינתן של האליטות, הצביעות היא הטריפ האולטימטיבי.

בהצלחה לך, ובעיקר ליואב יצחק, אריה אבנרי, מיכה לינדנשטראוס, ומני מזוז…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מיתפקד קדימה יקר… / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אלוף בן, זה בשבילך

אריק זיו ויזר

אולמרט: אני מציע תקציב לשנתיים

אריק זיו ויזר

משה לדור, זה בשבילך

אלי חזן

(לא) בחרנו קוסם / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

משחקת אותה פופאי:

דילוג לתוכן