19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

שנה טובה לחברי הליכוד ואזרחי ישראל מיו”ר הכנסת ראובן ריבלין

יו”ר הכנסת מברך את חברי הליכוד דרך ליכודניק

ערב ראש השנה  התשע”ב

 

חבריי וחברותי אנשי תנועת הליכוד,

 

ראש השנה היהודי איננו נחוג בתרועות שימחה וריקודים אל תוך הלילה. הוא נחוג בחיק המשפחה, בחיק הקהילה, בקרב העם. ביום זה מאזינים אנו לקולו המעורר של השופר המחריד אותנו משלוות הנפש והמפנה את מבטנו כלפי פנים.

 

חשבון הנפש היהודי איננו מבטא ייאוש, תוגה או אבל. הוא מבטא אופטימיות וחיוניות של עם המחפש את הדרך להיות טוב יותר, נכון יותר, צודק יותר. שנה שנה בטוחים אנו שהשנה הבאה תהיה יותר טובה ויותר מתוקה. “תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה”.

 

אתגרים מורכבים עומדים לפתחנו עם בוא השנה החדשה.

 

במישור המדיני, עומדים אנו בפני מערכה מתוחכמת ומתוזמרת אותה מנהלים כלפינו הפלסטינים.

 

אל נא נקל ראש במערכה זו. אם בעבר הלחצים שהופנו כלפינו קראו לויתורים למרות רצוננו, הרי שעכשיו מנסים הפלסטינים להתעלם כליל מקיומנו ולהעמיד את מדינת ישראל בפני עובדה מוגמרת של מדינה פלסטינית.

נדע אנחנו, וידעו אומות העולם, עם ישראל לא שב לארצו לחיות בה תחת עול זרים ושגינותיהם. מדינת ישראל לא תיתן שיכתיבו לה מציאות מדינית כזאת או אחרת. תם העידן המר בו הכתיבו לנו כיצד לנהוג.

 

במישור החברתי, העם בישראל קם והשמיע את קולו, “קול המון כקול שדי”.

 

הדי המחאה נשמעו ועוד ישמעו באוזנינו, ואנו, מנהיגי הציבור, התייחסנו ונתייחס אליהם בתשומת לב ובאוזן קשבת. לעת עתה נראה שהציבור בישראל חפץ בכריתת אמנה חדשה עם מנהיגיו, אמנה שתקנה לאזרחים את הזכות לחיות בכבוד. על תנועת הליכוד כתנועה המייצגת את העם להקשיב לרחשי ליבו ולהוביל את המהלך החברתי במקביל לזה המדיני.

 

חברים יקרים,

 

תנועתנו היא התנועה הפוליטית היחידה היום בישראל שיש לה את הכח ואת היכולת להתמודד בשתי הזירות, המדינית והחברתית, גם יחד. כתלמידיו של ז’בוטינסקי, רק לנו יש את העומק הרעיוני להציב מדיניות ברורה שתשלב בין “קיר הברזל” מחד, לבין “חמשת הממי”ם” מאידך. כולי תקווה שבשנה הבאה תרים תנועת הליכוד את שני הדגלים הללו, בעז ובגאווה.

 

עם פרוש השנה החדשה, שלוחות לכם ברכותיי הלבביות לשנה של תנופה ושל עשייה, חשבון נפש ותיקון.

 

יהי רצון שבשנה זו נשמע את שופר הגאולה, גאולת העם בארצו.

 

 

 

 

בברכת שנה טובה

לכל עם ישראל

ראובן (רובי) ריבלין

יו”ר הכנסת



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מיקי זוהר מבטל את הסנקציות.

אריק זיו ויזר

ליכודניק מתנצל בפני ח”כ אורלי לוי אבקסיס

אלי חזן

אלקין : “ברק בורח מאחריות”

אריק זיו ויזר

ח”כ כרמל שאמה “הגבלת תחולת הרפורמה ל-5% בלבד משטח המדינה”

אריק זיו ויזר

קבלו את שאול מופז – לא בדיחת השבוע אלא בדיחת העשור

אלי חזן

דו”ח מטות ערים: שרי ליכוד בזינוק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן