19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שנה בלי עוזי כהן ז”ל / בת-שבע כהן

שנה חלפה מאז שליבו של עוזי נדם וחיוכו סר – כך פתאום!
שנה חלפה והחלל שהותיר אחריו עוזי -בקרב משפחתו ובקרב רבים מחבריו בליכוד ומחוצה לו – הוא עצום!
כגיסתו של עוזי, לקח לי ולכל המשפחה הרבה זמן “לעכל” כי אין הוא איתנו. זה לא היה ניתפס. בתחילה, היה עוד נדמה כי הוא יושב בראש השולחן שבלשכתו ומנהל את העיר רעננה ושאר עניינים פוליטיים. עבורנו המשפחה זוהי אבידה כבדה. הלך מאיתנו ראש-המשפחה, האדם אליו פנינו ואיתו התייעצנו בכל בעיה. עוזי היה בשבילנו עמוד האש שלפני המחנה ומאז לכתו – עמוד האש כבה.
כולנו זוכרים את הלשכה בעיריית רעננה שהייתה שוקקת חיים בכל ימות השבוע ובפרט בימי שישי, אליה נהרו פעילי הליכוד “לשמוע ולהשמיע”. לשכה ממנה ניהל עוזי את העיר רעננה שכל-כך אהב. לשכה בה היה עוזי מקבל כל אדם: משר ועד תושב. תמיד היה קשוב. תמיד היה נכון לעזור לאנשים, לסייע לנזקקים, לדאוג למחסורם של נצרכים ואת כל זאת עשה בסתר.
עוזי היה דמות כריזמטית ומאד דומיננטית. בכל כנס, כולם התגודדו סביבו לשמוע את דבריו, את ניתוחיו הפוליטיים שתמיד נאמרו בענייניות מתובלת בהומור, הומור שכל-כך איפיין אותו. והיום בכל אירוע פוליטי הוא חסר, ותחושתי זו מתבטאת להפליא במילות השיר שנכתב לזכרו: “…בין האנשים עדיין מחפש אותך”.

נזכור את עוזי: איש טוב-לב, חייכן ופוליטיקאי מהזן הנדיר: לא מתנשא, אנושי, חם ולבבי.

יהי זכרו ברוך!

בהזדמנות זאת, ברצוני להודות לכל מי שסייע לי ותמך בי בבחירות המקדימות לליכוד וכן לשלוח ברכת החלמה מהירה לחיילנו הפצועים ולייחל שכל לוחמינו בחזית הדרומית וגלעד שליט יחזרו בריאים ושלמים איש-איש לביתו ולמשפחתו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פייגלין: מי שמאמין לא מפחד

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין בראש צוות ההכנה לסוכנות היהודית

אריק זיו ויזר

אליעזר סודיט “קבצן” ז”ל ( 1925 – 2011 )

אריק זיו ויזר

העברת החוק הנורווגי במהירות האפשרית על מנת לייצר יציבות שלטונית

מאיר חלבי : “במקום מימון לפריימריס – תנו מימון לסניפים”

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד באשקלון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן