19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן ארועים

היום בערב : משיקים את עמותת מתלכדים

מה אומרת לך המילה “ליכוד”?

 

 

עשיתי ניסוי מעניין, שאלתי חברים, עמיתים לעבודה ומשפחה מה משמעות המילה ליכוד בשבילהם. קיבלתי תשובות שונות ומגוונות להלן חלק מהתוצאות: מנחם בגין, דילים, קומבינות, ערכים, חזוק פריפריה, ביבי, פוליטיקה ישנה, פריימריז, ערבות הדדית ועוד.

עמותת מתלכדים הוקמה למען שתי מטרות- תרומה לקהילה וחיזוק המותג ליכוד. לא רק דילים וקומבינות אלא ערכים כגון רעות, אחווה, עזרה הדדית למעשה חזרה לערכים שהונחלו בתקופת ז’בוטנסקי ומנחם בגין.

מתלכדים הינה עמותה ללא מטרת רווח מבוססת על פעילי וצעירי הליכוד שמטרתה עזרה ותמיכה בקהילה. העמותה החלה פעילותה ברמת גן וכיום פועלת לרווחת חיילים בודדים, ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות נזקקות. הכוונה לשכפל את מודל רמת גן לכל הארץ ולהתבסס על הפעילים בסניפי הליכוד ברחבי הארץ.

ביום חמישי ה29.8 ב 20:00 יתקיים (במועדון הכדורת, רוקח 113 ר”ג) ערב השקת העמותה וברכה לשנה החדשה. פעילי הליכוד מוזמנים להצטרף ולקחת חלק בפעילות מתלכדים בשביל כולם.

www.facebook.com/mitlakdim4all

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ערב חברים אצל מישל ביטון עם צחי הנגבי

אלי חזן

חוג תדמור מארח את חוטובלי ופייגלין

אלי חזן

סיור לרמת הגולן עם עוזי דיין בסוכות

אלי חזן

הזמנה: האזכרה ה-21 לראש הממשלה מנחם בגין ז”ל

אלי חזן

“ישראל=אפרטהייד” איך שוברים את המשוואה?!

אלי חזן

הזמנה: אירוע קביעת המזוזה של מטה הבחירות של צחי הנגבי, 28/10/2012

אלי חזן
דילוג לתוכן