20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

תא הסטודנטים לביא-גלעד מארח את נוער הליכוד ומציין את יום האחדות

גם אחרי הבחירות נמשכת התרומה של קבוצות הנוער והסטודנטים בליכוד     

 

 

 

יוזמה סטודנטיאלית מבורכת: אתמול (ד') קיים תא לביא-גלעד, תא הסטודנטים של הליכוד באוניברסיטת בר אילן בשיתוף עם לשכת רב הקמפוס של בר אילן ונוער הליכוד את יום האחדות הראשון בישראל, לציון חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים : גלעד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל הי"ד שנחטפו ונרצחו על לא עוול בכפם.
יוזמה זו נועדה להנציח ולקדם את האחדות והנתינה שאפיינה את העם והחברה הישראלית בתקופת חטיפת הנערים. באירוע שהתקיים נשא רב הקמפוס, הרב שלמה שפר, דברים בנושא האחדות בעם ובעד השלום בין כל חלקי העם והוסיף דברים לעילוי נשמת הנערים. כמו כן, באירוע חולקו טרופיות ממותגות ליכוד לסטודנטים, תוך הסברת מהות היום וחשיבות האחדות בעם.

 

במהלך האירוע עשרות סטודנטים הצטלמו עם שלט הנושא את הכיתוב: "עם ישראל חי. ביחד." סגן יו"ר התא מעיין סמון, סיכם את האירוע ואמר : "תא לביא גלעד לקח על עצמו את ציון היום המיוחד הזה באוניברסיטה מתוך הזדהות עם ערכיו ושאיפה לקידום האחדות והפעילות החברתית ציונית הן בקמפוס והן מחוצה לו. זהו רק חלק מתוכנית פעילות רחבה לקידום נושאים חברתיים, מדיניים וציוניים שלקחנו על עצמנו כתא המוביל בקמפוס". יו"ר נוער הליכוד, שיר הלל, הוסיפה כי: "נוער הליכוד זוכר את היום שבו עם ישראל והנוער בפרט היו מאוחדים מתמיד ומלאי תקווה לשלומם של הנערים לכן בחרנו לקחת חלק פעיל בציון היום הזה,כנוער מוביל במדינת ישראל.." האירוע הסתיים בשירה ספונטנית ומרגשת של ההמנון במרכז הקמפוס.

Zo_uyoi_uo_uo_nio.jpg



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קול קורא לצעירים : מנציחים מורשת אקטיבית – מצטרפים למכון ז'בוטינסקי

אלי חזן

הישג היסטורי לישראל בזכות צעירים ליכודניקים

רגינה אברמוביץ' – עולה בליכוד

אריק זיו ויזר

מגבירים את הדיאלוג : קבוצות צעירי ליכוד נפגשו בכנסת עם נבחרים בתנועה

הצעירים הם חלק בלתי נפרד ממטה ההסברה

אריק זיו ויזר

מוחים על הצביעות והמוסר הכפול-צעירי הליכוד וסגן השר איוב קרא במפגן מחאה מול שגרירות רוסיה

אלי חזן
דילוג לתוכן