23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

"שהכבשה תישאר חיה והזאב יהיה שבע"

במסגרת קורס יוזמת ג'נבה, הפעם ישבנו מול שני אישים יקרים: עו"ד טליה ששון ושאול גולדשטיין.
להזכירכם, טליה ערכה לאריק שרון סקר או חקר לגבי חוקיותם של המאחזים בשטחים וההתנחלויות על פי החוק הבינלאומי, ומנגד, שאול גולדשטיין, יו"ר מועצת גוש עציון, שהביע נגטיב, מתנגד לדבריה של עו"ד טליה.
המפגש הזה בין שני הקטבים, שמאפיין את העם, מעורר תקווה לדיאלוג לבחון את האפשרות לגשר בין שני הקטבים.
חשוב לציין שטליה הינה עו"ד שרואה את הדברים מזווית משפטית "הדין יקוב את ההר" ונושא הפלסטיני שהינו על סדר היום הלאומי צריך להיקבע מההיבט האנושי, הערכי והמוסרי, ולהפעיל מדיניות והשכנת שלום שעל פי דרך השכל ולא דרך לוח הלב.
שאול גולדשטיין, הינו איש פוליטי אידיאולוגי מוסרי שטוען למלכות ישראל בזכות נחלת אבות על פי המסר האלוקי "בכל מקום אשר תדרוך כף רגלך לך נתתיה".
הפתרון הפלסטיני צריך להיפתר ולהיקבע על פי "הזמן יעשה את שלו" ואם כבר להחזיר שטחים לפלסטינים שיישותם תוגדר פדרציה עם ירדן, משום שהכרזת מדינה תהווה איום דמוגרפי עתידי בלתי נשלט של התפוצצות אוכלוסיה בגבולות השטחים המצומצמים ביהודה ושומרון.
כעת אני שואל את עצמי ובטח רבים בישראל כמוני, מה עושים?
הרי גם שאול גולדשטיין צודק בטיעוניו וגם עו"ד טליה צודקת. נותרנו עם סרט עלילה הרפתקני מצער שתחילתו עם הקמת המדינה ומתמשך לאורך זמן רב טעון ורווי דם במאבק בלתי פוסק והאשמות הדדיות וממאן להסתיים. בצהלת נצחונו של השחקן ששמו "השלום".
לדעתי, הצעדים שמתבקשים כיום זה אומץ ונחישות מצד ההנהגה של שני הצדדים, לחדש את ההידברות ביניהם על מנת למצוא פתרון אמיתי ואמיץ שלעיתים אינו הגיוני ושיחלחל לכל רבדיה של החברה הישראלית והפלסטינית, במונח, "שהכבשה תישאר חיה והזאב יהיה שבע".
יש לציין שראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו, נוקט כיום במדיניות אמיצה והחלטית בנושא הפלסטינאי ומוצא את עצמו מקבל החלטות ברוח המציאות והזמן שהתנגד להם נחרצות בעבר.
כעת הגיע הזמן שהנהגת הצד השני יהיו די אמיתיים ונחושים להרים את הכפפה על מנת לחדש את הדיאלוג בין שני הצדדים כדי לסיים את סרט האימים שנמשך כבר על פני 60 שנה וכל הקהל משני הצדדים ישוב הביתה עם תרועת ניצחון לשחקני הסרט.

בכבוד רב,
שלמה מדמון
נשיא פורום "מדברים מהשטח"
יו"ר סניף הליכוד כפר סבא
וחבר מזכירות הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"הפסקת אש" או סוף המלחמה?! /מאת: אבריאל בן דור

אריק זיו ויזר

חגיגת אנטישמיות בחסות האו"ם/מאת מיכל כפרי

אריק זיו ויזר

דנון בהרמת כוסית לראש השנה: הליכוד העולמי ימשיך במאבק גם בשנה הבאה! / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

יהדות שפויה וציונית /מאת:חמי דורון

אריק זיו ויזר

אולמרט לקח הליכוד מחזיר/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בגבעתיים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן