19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

שביתת הרופאים: ועדת הבריאות תתכנס לישיבת פגרה דחופה

ח”כ חיים כץ: “הכנסת חייבת להתערב ולהביא את הצדדים לפתרון מוסכם שיסיים את השביתה המזיקה הזאת”

יו”ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, ח”כ חיים כץ (ליכוד) הורה היום (ד’) לכנס את הוועדה לדיון פגרה מיוחד עקב שביתת הרופאים המתמשכת. הדיון יתקיים ביום רביעי, 11/5, בשעה 10:00.
לדיון הוזמנו שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ, סגנו ח”כ יצחק כהן והממונה על השכר באוצר אילן לוין, סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן, מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ רוני גמזו, וכן נציגי ההסתדרות הרפואית וקופות החולים.
יו”ר הוועדה, ח”כ חיים כץ (ליכוד): “הנתק בין הצדדים במשא ומתן וחוסר היכולת להתפשר ולהגיע להסכמות פוגע בבריאות אזרחי מדינת ישראל. הוועדה בראשותי מתכוונת להתערב בשביתה ולנסות לקרב בין הצדדים, על מנת שייפסק סבלם של החולים ולשביעות רצון הרופאים ומשרד האוצר”.
ח”כ שלי יחימוביץ’ (עבודה): “אין תביעות מוצדקות יותר מתביעות הרופאים, ולא ייתכן שהממשלה תהיה אדישה למאבק כאילו הוא מתנהל במדינה אחרת. ביד אחת חייבים חברי הכנסת להתייצב לימינם של הרופאים, ובשנייה – להדוף כל ניסיון להפריט את מערכת הבריאות”
ח”כ ד”ר רחל אדטו (קדימה): “במקום שבו אין מבוגר אחראי אשר יפעל לזירוז המשא ומתן, תתערב ועדת הבריאות של הכנסת,  במטרה לשים סוף לחילופי המהלומות התקשורתיות והספינים חסרי האחריות על חשבון הציבור הזקוק למערכת בריאות יציבה, חזקה ומתפקדת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בליכוד אומרים לא להקפאה השניה

אריק זיו ויזר

לא לליל הבדולח – יו”ר הכנסת ממריא לאוסטריה

אלי חזן

לא לשנות את ההחלטה על זועבי

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה שניה ושלישית:סנקציות למחרימי ישראל

אריק זיו ויזר

סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה (ליכוד):”קדימה בורחים מהמציאות ומתוצאות הבחירות”

אריק זיו ויזר

אקוניס משפיל, שוב, את קדימה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן