24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

שבח שטרן : “מחטף בליכוד – מינוי שערורייתי של אב בית הדין”

בימים האחרונים זומנו חברי מרכז הליכוד היוצא לכינוס מרכז שיתקיים ביום א’ הקרוב בגני התערוכה בת”א. כינוס זה מתקיים בעקבות פסיקת בית הדין של התנועה לעתירה של השר מיקי איתן. איתן דרש לפתוח את הועידה כבר לפני מספר שבועות ולהחליט על לוח זמנים על ידי חברי המרכז היוצא.

 

 

להפתעת חברי מרכז רבים הוכנס לסדר יום הישיבה סעיף של בחירת השופט ניסים ישעיה כנשיא בית הדין העליון של התנועה. זאת בניגוד מוחלט לחוקת הליכוד הקובע שבחירת בית הדין של התנועה צריך להתקיים בועידה.

יו”ר המטה הלאומי בליכוד, מר שבח שטרן, עתר לבית הדין של התנועה לדון בדחיפות במחטף. שטרן מציין ש”הבאה של נושא כל כך חשוב, בניגוד לחוקת המפלגה מהווה פגיעה חמורה בהתנהלות דמוקרטית תקינה.”

בעתירה טוען שטרן ש”גם אם מחליטים לקיים בחירות לנשיא בית הדין במסגרת המרכז הקיים יש לאפשר למועמדים נוספים להציג את מועמדותם ולקבוע מהו המועד להגשת המועמדות”.

לסיכום, מבקש שטרן מבית הדין לאסור על יו”ר המרכז להעלות את עניין בחירת אב בית הדין להצבעה בכינוס המרכז הקרוב ולקבוע כי באם תערך הצבעה כזו הרי שהיא אינה תקפה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלמה מדמון הציג את מועמדותו לראשות מזכירות הליכוד

אלי חזן

מחר מרכז ליכוד

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף רשימת המועמדים בסניף ת”א נוה אביבים

אריק זיו ויזר

שוקי אוחנה : “ההתנהלות של איתן ודנון פגעה בליכוד”

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף ירושלים

אריק זיו ויזר

היערכות מיידית לבחירות מקדימות בתנועה/מאת:עו”ד יוסי פוקס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן