20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

שאמה יזם דיון מהיר על לפיד

ח”כ שאמה צפוי לעלות בשבוע הבא לועדת שרים את הצעת החוק שיזם בנושא תקופת צינון של שנה לאנשי תקשורת טרם התמודדתם לבחירות לכנסת

“כ שאמה:” על ועדת כלכלה שאמונה על פיקוח ובקרה על גופי התקשורת לקיים דיון מקיף ומעמיק בנושא.יש לקבוע כללים והנחיות ברורות ע”מ לשמור על עצמאות התקשורת ככלי מרכזי וחשוב בשיח הדמוקרטי ובעיצוב דעת הקהל, ולמנוע פוליטיזציה או מגמתיות שלה.  לא יתכן שיאיר לפיד על חשבון משלם האגרה או קונה העיתון שמבקש סיקור ניטראלי וממלכתי יבנה את הקמפיין של עצמו, מר לפיד מוזמן להיכנס לזירה הפוליטית אם הוא חפץ בכך אך כל עוד או איש תקשורת עליו לנקוט עפ”י הכללים וההנחיות”

 

ח”כ כרמל שאמה חבר ועדת כלכלה הגיש היום יום א 13.6.2010 לנשיאות הכנסת בקשה לדיון מהיר בועדת כלכלה של הכנסת בנושא: הפיקוח על התבטאויות פוליטיות של אנשי תקשורת בכירים בעקבות אמירותיו הפוליטיות והמדיניות של יאיר לפיד בשבוע שעבר,  ועדת כלכלה צפויה לקים דיון בנושא בשבועיים הקרובים.

 

בנוסף, הודיע ח”כ שאמה כי בשבוע הבא הוא יעלה לועדת שרים לחקיקה את הצעת החוק שיזם בנושא הקובעת

תקופת צינון של שנה לאנשי תקשורת טרם התמודדתם לבחירות לכנסת.

 

ח”כ שאמה:” יש להחיל תקופת צינון על העוסקים בתחום כפי שקיים לגבי אנשי צה”ל. לא יתכן שאיש תקשורת ינצל את תפקידו ע”מ לבנות לו אהדה ורייטינג או לתמוך בסדר יום מסוים, וברגע האחרון יקפוץ לזירה הפוליטית, בדומה בכללים למניעת ניגוד עניינים אין המטרה למנוע ניגוד עניינים בפועל אלא את החשש לניגוד עניינים. אין ספק שאיש תקשורת המכלכל את צעדיו בדבר התמודדות לכנסת, קל וחומר מי שגמלה בליבו ההחלטה, אינו יכול לנתק בין עובדה זו לבין עבודתו. פרק זמן של שנה הינו פרק זמן מינימאלי של תקופת צינון בטרם יוכל איש התקשורת לחצות את הקווים לתוך הזירה הפוליטית.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ אופיר אקוניס:”ישראל צריכה שידור ציבורי חזק” /מאת:דוד פורטנוב

אריק זיו ויזר

בתום מאבק שנמשך עשרות שנים, הביא יו”ר הוועדה ח”כ חיים כץ לשיפור התנאים של אלמנים לקבלת קצבת שארים מהביטוח הלאומי

יום שני דיון מיוחד בפגרה

אריק זיו ויזר

אקוניס שם את הצרכן במרכז

אריק זיו ויזר

בליכוד נלחמים בנושא ההסתה כנגד חרדים

אריק זיו ויזר

אושר בטרומית: יבוצע חילוט לרכוש מחבלים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן