18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

שאין לדרך צעירה חדשה ?

המועמד לתפקיד יושב ראש צעירי הליכוד ש”ליכודניק” מביא לכם היום ראיון עימו הוא דוד שאין- מי ששימש בעבר כיועצו של שר הפנים הנוכחי, תושב השומרון, אב לשניים, ואיש מודיעין בעברו. האם יצא לדרך חדשה ?

 

שם המועמד: דוד שאין 

גיל: 32

מצב משפחתי: נשוי+2 

מקום מגורים:לשם שבשומרון 

שירות צבאי: שלוש וחצי שני ביחידת המודיעין 8200 

תפקידים שמילא בעבר: דובר תא לביא באוניברסיטה העברית, ממקימי קבוצת הדור הצעיר בליכוד, יועץ לשרים גלעד ארדן ויוסי פלד 

שאלות:

 מה תנועת הליכוד מסמלת עבורך אישית? 

“הליכוד בעיני הוא עם ישראל בכללותו. מפלגה שיש בה אנשים מכל רחבי הארץ – מהפריפריה, מההתיישבות, מירושלים ומת”א, עולים וותיקים, מייסדים וצעירים, חילונים, מסורתיים ודתיים. מרקם מדהים של אנשים שמייצגים את עם ישראל כולו ושמשקיעים ממרצם ומזמנם כדי לקדם את האידיאולוגיה בה הם מאמינים”. 

מה בעיניך מקומו של ארגון “צעירי הליכוד” בתוך המפלגה?  

“בעיני, צעירי הליכוד מסמלים את העתיד. עתיד התנועה ועתיד העם. כמו בכל מקום, מי שלא צועד קדימה צועד אחורה כך גם בתנועת הליכוד- ללא צעירים המפלגה לא תתפתח, לא תגדל ולבסוף תלך ותעלם. על הצעירים להיות מודעים לכך כי יש בידיהם את הכוח להנהיג את המפלגה, להוביל אותה ולשמור על ערכיה. בנוסף תפקיד הצעירים בעיני הוא לפעול ולקדם את ערכי  הליכוד. הדרך היחידה להביא צעירים חדשים למפלגה היא רק במידה  והם ירגישו שיש מי שמדבר אליהם ועליהם ונותן מענה לבעיות שהם מתמודדים איתם בחיי היום יום”.

מה הם היעדים שאתה מציב לעצמך בתור יושב ראש “צעירי הליכוד” והיה ותיבחר לתפקיד?  

“הדבר הראשון במעלה הוא עבודה משותפת. אני אזמן את שלושת המועמדים האחרים אל השולחן וארתום אותם למשימה החשובה. לאחר מכן אצא לדרך עם תוכניות הפעולה שיש ברשותי ואקדם אותן כשהמטרות הראשונות העומדות לנגד עיניי הן החזרת הכוח לצעירים והחזרת הליכוד לצעירים. לדוגמא הקמת אגף צעירים פעיל, שילוב סטודנטים בעשייה הפרלמנטרית והתקשורתית, בניית מאגר משרות המתאימות לצעירים בשורות התנועה, קידום פעילות של נשים צעירות ועוד. בעיני תפקידו של יו”ר הצעירים הוא להפריח ולקדם כמה שיותר צעירים ובכמה שיותר רבדים. זו תהיה ההצלחה האמיתית שלי”. 

 כיצד תפעל במטרה להפיח את הרוח הצעירה שנראה שדעכה בשנים האחרונות? 

“כפי שכבר ציינתי בתחילה הדרך היחידה היא קידום אג’נדה. התחייבתי להקים צוות חקיקה שיפעל למען קידום חוקים הנוגעים לצעירים. עם החוקים הללו נוכל לבוא אל הצעירים ואל עם ישראל בכלל ולשכנע אותם להצביע לליכוד ורק לליכוד”. 

אילו תכונות אישיותיות ו/או מקצועיות אתה מביא איתך כערך מוסף שמהווה לך יתרון על פני שאר המועמדים? 

“אני מביא עימי  שלושה דברים מרכזיים  – ערכים, ניסיון ונבחרת צעירה. שימשתי בעבר כעוזר של שני שרים מהם למדתי רבות על עשייה ציבורית ואת כל  הניסיון שצברתי  יש בכוונתי ליישם גם בעתיד. בנוסף יש יחד איתי קבוצה גדולה של צעירים מוכשרים וחדורי מוטיבציה מכל הארץ שרוצים לעשות שינוי”.

ספר על הקמפיין שניהלת לקראת יום הבחירות-  

“כאשר קיבלתי את ההחלטה להתמודד התקבצו סביבי באופן טבעי חברי מהדור הצעיר שהולכים איתי יחד כבר שמונה שנים, אליהם הצטרפו חברים מהתאים הסטודנטיאלים, וביחד הפצנו את הבשורה. כשיש סביבך נבחרת מנצחת של אנשים כל שנותר הוא להעביר את המסר הלאה, כשישנה אמונה וערכים משותפים  אשר רוצים לקדמם, יתר האנשים מצטרפים אלי ולחבורה שאיתי, חברים של חברים מתקשרים ומעוניינים לעזור כאשר אני כלל לא מכיר אותם. זהו למעשה הניצחון האמיתי בכל המערכת הזו. אני בדרכי מרגיש שכבר ניצחתי ללא כל קשר לתוצאות הבחירות יהיו אשר יהיו.

כולי אמונה שכאשר אתה מאמין במה שאתה עושה ואתה משדר ביטחון, כבוד ועשייה אמיתית, אחרים מעריכים את זה”. 

ישנם הטוענים כי הבעיה המרכזית בישראל כיום היא הבעיה המדינית/ ביטחונית ומאידך יש הטוענים לאחרונה יותר ויותר כי המצב החברתי וטיפולו דחופים הרבה יותר. במילה אחת, מה הנושא הקרוב  יותר לליבך והסבר בקצרה? 

 “אני מאמין שהיום הצעירים מעורים כמו שאמרת בכל התחומים, בטח ובטח צעירים המתפקדים לליכוד. אני מאמין שכל קבוצת צעירים תשקיע את כל כולה לאן שליבם ימשוך אותם. אני יכול לומר בפה מלא כי כאשר נקרא לדגל בעתיד, נגיע אליו ללא היסוס, בין אם יהיה זה למאבק חברתי ובין אם למאבק לאומי, אך יחד עם זאת, בד בבד ביום יום הכוח יגיע מהצעירים עצמם, אתן להם את הכלים את המבנה ואת היכולת לממש את עצמם במה שיהיה נכון להם”. 

 לסיכום, מה המסר שהיית רוצה להעביר לקהל הבוחרים שיגיע לקלפי ביום רביעי הקרוב?  

“הערכים אותם אני מביא איתי מהבית, הקבלות על העשייה שלי ושל הדור הצעיר והנבחרת המנצחת שהולכת איתי הם שיחזירו את הליכוד לצעירים. הצטרפו אלינו ובואו נעשה זאת ביחד!”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארדן ברוח צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

שבוע מודעות פוליטית באוניברסיטת תל-אביב -המטרה: הקמת תא “הליכוד” במעוז השמאל /מאת :עומרי אקוניס

אריק זיו ויזר

הבחירות לוועד המנהל צעירי הליכוד : פניה לבית הדין של הליכוד

אריק זיו ויזר

‘המטה החרדי בליכוד’ אירח בבני ברק בסימן “חיבור בין אחים”

אריק זיו ויזר

דוידי מקפיא הדיאלוג עם מטה יוזמת ז’נבה

אריק זיו ויזר

מומלץ:הקליפ של צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן