22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

רק לא אורז פרסי

הפטפטת, הדברת ומופעי הראווה של כל מי שאכל פעם אורז פרסי והפך מומחה לענייני איראן גרמו לי להיות אלרגי ביותר לכל מה שקשור לארץ הזו, איראן, עד כדי כך שהפסקתי לשמוע את ריטה בגלל מוצאה, גם למסעדה הפרסית אשר ברח' נווה שאנן אותה נהגתי לפקוד עם חברי התל אביבי הפסקתי להגיע ובכך וויתרתי על ה"גונדי" מרק כדורי הבשר המעולה והאורז המיוחד בגלל אותה אלרגיה שהתפתחה אצלי בנושא האירני, בגללכם!

 

 

אז אנא מכם עורכי עיתונים,כתבי מערכת טלוויזיה ואקטואליה וסתם מומחים ומתמחים לענייני ביטחון בעבר בהווה ובעתיד עדיף לי שתמצאו בכישרונות המיוחדים  שיש לכם עוד כמה מושחתים, נואפים, או סתם גנבים עם צווארון לבן המסתובבים בהמוניהם בצמרת, תתנפלו עליהם כמו שאתם יודעים,תקרעו אותם….. ותניחו בבקשה את ענייני איראן למנהיגות הנבחרת, שזה תפקידה! ואם אין לכם סבלנות אז תקדימו את הבחירות ותבחרו את המומחים והדברנים באופן דמוקרטי לנהל את ענייני המדינה, כולל את המטבח הפרסי רק אנא מכם תפסיקו עם זה כי…. נמאסתם!!!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שוליים בהרחבה

אלי חזן

פרשת כי תבוא – הכרת הטוב

אלי כהן

פרשת במדבר : חשיבות היחיד בעם ישראל

אלי כהן

עין תחת עין שן תחת שן – ליאור אלפרוביץ'

אריק זיו ויזר

גבר עם ביצים

אריק זיו

"הפרטנר"

אביגדור הדר
דילוג לתוכן