26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

ריבלין:"צוות מנצח לא מחליפים".

 ריבלין פועל בניגוד למרבית נבחרי הליכוד והוא ראוי על כך לתמיכה

 בקרוב יבוא רובי ריבלין בשערי בית הנשיא. ריבלין היה בעבר יו"ר בית"ר ירושלים והוא יודע הרבה על הרכבים מנצחים. הוא גם מיישם הלכה למעשה את ההנחה כי "צוות מנצח לא מחליפים".

ריבלין לוקח איתו את הצוות שהיה איתו בשנים האחרונות. צריך להבין שזה לא מובן מאליו. לא פעם אנו עדים לכך שפוליטיקאים, בעיקר בליכוד,  מגיעים לתפקידים ואז הם מביאים לתפקידים הבכירים אנשים מבחוץ.

לאורך שרותו הציבורי תמיד סבבו את ריבלין חברים, משפחה וצוות נאמנים. כל מי שהגיע לסביבתו נדבק באהבה לאיש. אין ספק כי ריבלין ידע תמיד להחזיר אהבה לסובבים אותו. הכוורת הזאת הולכת עם ריבלין במשך שנים. ביחד איתו הם ידעו את שמחת הנצחונות, ומנגד חוו את כאב ההפסדים. לכן, כאשר ריבלין הרכיב את הצוות שלו לבית הנשיא הוא לוקח את הגרעין שהלך איתו שנים.

המנכ"ל המיועד הוא הראל טובי. טובי מלווה את ריבלין כבר 8 שנים. הראל כיהן במספר תפקידים כאשר החל כיועץ תקשורת וראש המטה של יו"ר הכנסת ה – 18. הוא היה מנהל הקמפיין וריכז את הצוות בתקופת המרוץ לנשיאות.

טובי מתגורר  בקיבוץ ראש צורים. הוא אב לשלושה, בעל תואר במשפטים ובחינוך וכן מחזיק ברישיון עריכת דין.

ראש הסגל המיועד היא רבקה רביץ. רביץ מלווה את ריבלין עוד מעת שהיה שר התקשורת. רביץ הייתה אשת הקשר של ריבלין עם המפלגות החרדיות וחצרות הרבנים.

רביץ היא אישה חרדית המתגוררת בביתר עילית. נשואה ואם ל 11 ילדים. בעלת תואר ראשון במדעי המחשב , תואר שני במינהל ודוקטורנטית בבית הספר למדיניות ציבורית של אוניברסיטת חיפה.

רוני אלון מלווה את ריבלין כ 5 שנים כאחראית על כתיבת תוכן, ייזום וריכוז פרויקטים שונים. היא צפויה לשמש כראש מערך אסטרטגיה ומדיניות בבית הנשיא. רוני נשואה ואם לילד, בעלת תואר בפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה באוניברסיטה העברית.

זאב דולינסקי יכהן כיועץ אישי לנשיא. דולינסקי הצטרף לצוות של ריבלין כאשר כיהן כשר התקשורת ומזה כ – 15 שנה הוא היועץ הפוליטי. הוא נשוי ואב לארבעה ילדים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אורן חזן במסע דה-לגיטימציה נגד חברת הכנסת שרן השכל

אריאל אילוז

יש רווח בתמיכה ברפורמה

אריק זיו ויזר

פורסמו רשימת המועמדים הסופית לפריימריז לכנסת ומספריהם

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערם של ראובן יוקלר ושל דודו מתתיהו

אלי חזן

דוד אבבה: כל אחד יכול לפעול לבד אך היחד יביא יותר תועלת

אריק זיו ויזר

ביטן מתעקש על נתניהו

מערכת האתר
דילוג לתוכן