20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

ריבלין לחברי חוג תדמור : “בחירות עוד השנה”

יו”ר הכנסת נפגש אמש עם חברי חוג תדמור במכון ז’בוטינסקי ונימק מדוע לדעתו יוקדמו הבחירות ויתקיימו עוד השנה

 

האם הבחירות יתקיימו ב – 2012 ? במערכת הפוליטית מתרבות ההערכות שכאלה אבל דומה כי יו”ר הכנסת הוא הנחרץ ביותר בהערכתו. בערב אידיאולוגי שכלל מפגש עם חברי חוג תדמור אמר ריבלין :

 

“אני מעריך שישראל נמצאת בשנת בחירות, ושהבחירות הבאות יתקיימו עוד בשנת 2012 משום שהקואליציה הנוכחית תתקשה להגיע להסכמה על תקציב 2013”, אמר ריבלין לחברי המפלגה במצודת זאב, “מפלגה של 27 מנדטים תתקשה להעביר תקציב שיש בו התנגשות בין צרכים חברתיים וכלכליים לבין צרכים ביטחוניים. תקציב כזה יכולה להעביר רק מפלגת שלטון שיש לה 40 מנדטים”.

הוא גם ציין את מערכת הבחירות הקרובות בארצות הברית כסיבה להקדמת הבחירות בארץ ואמר : “כאשר אלו הנסיבות הפוליטיות, סביר להניח שהמערכת הפוליטית בישראל תשאף לקיים את הבחירות בישראל עוד לפני הבחירות בארצות הברית”.

יו”ר הכנסת התייחס גם למחלוקת הקשה בין הליכוד לבין שותפתה הבכירה, ישראל ביתנו: “הקואליציה הנוכחית תתקשה להגיע להסכמה סביב חלופה לחוק טל, וגם כדי לפתור את הסוגיה הזו, יש צורך במפלגת שלטון גדולה יותר מ-27 מנדטים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס במעמד שר האוצר יובל שטייניץ וסגנית השר במשרד ראש הממשלה גילה גמליאל

אריק זיו ויזר

עוזי דיין עורך “יום פתוח” בסוכתו,

אריק זיו ויזר

מופת נתנייתי לשימור המורשת הז’בוטינסקאית

אריק זיו ויזר

כנס הסברה והרמת כוסית של שר החינוך גדעון סער

אריק זיו ויזר

הרמת כוסית לכבוד פורים

אריק זיו ויזר

ח”כ יריב לוין ואלוף (מיל’) עוזי דיין בנר שני בסניף כפר סבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן