19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ריבלין ואלקין מרכינים את ראשם לזכרו של הח”כ לשעבר חנן פורת

הכנסת מרכינה את ראשה לזכרו של חנן פורת – אחד מהנועים של הציונות הדתית האקטיבית שנפטר בטרם עת ממחלת הסרטן

הכנסת אבלה על לכתו בטרם של עת של אחד מחבריה – חנן פורת. פורת כיהן כחבר כנסת מ-1981 עד 1999 אך לא ברציפות. הוא היה חבר בתחייה, במפד”ל ובאיחוד הלאומי.

 

יו”ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, ספד לרב פורת עם הוודע דבר לכתו: “הכנסת מרכינה ראשה יחד עם בני משפחתו, מכריו, ידידיו ותלמידיו של הרב חנן פורת ז”ל. הרב חנן פורת היה ציוני אדוק, פרלמנטר מובהק ובונה נאמן של ארץ ישראל, איש חזון ומעש, ידיד אמת וחבר ליצירה ולעשייה, שאחז בצו החיים על אף ייסורים קשים. יהי זכרו ברוך.”

 

ואילו יו”ר הקואליציה ח”כ זאב אלקין אמר : “”מדינת ישראל איבדה היום את אחד מטובי בניה. חנן פורת עסק ביישוב הארץ בכל רמ”ח איבריו במשך כל חייו גם כנבחר ציבור וגם לאחר פרישתו מהכנסת. עם ישראל נפרד היום ממלח הארץ שהצליח להיות שותף פעיל במפעל ההתיישבות,החל מגירוש משפחתו מכפר עציון במלחמת השחרור,דרך גוש אמונים והבנייה ביו”ש ועד ההתיישבות בחבל עזה,ממנו פונתה משפחתו בשנית בהתנתקות.חנן פורת ייצג את דור המנהיגות שידע לשלב בין דרכה של תורה לדרך ארץ.”

 

יהי זכרו ברוך



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לוח אירועים וישיבות ועדות הכנסת ליום שלישי 9.2.2010 – מעודכן!

אריק זיו ויזר

גמליאל ודנון בעד הבית בחברון

אלי חזן

יו”ר הכנסת: “גנדי היה נאמן לאמת שלו, לא לסקרי דעת קהל”

אריק זיו ויזר

בלי מזוז ביבי לא יזוז

ברכות ליריב לוין על שנבחר ליו”ר ועדת הכנסת

אריק זיו ויזר

אקוניס שעט על נבחרי קדימה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן