30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ריבלין: “מינוי הייגל ישפיע על האסטרטגיה האמריקאית בעולם”

כך אמר יו”ר הכנסת נוכח מינויו הצפוי של הייגל לשר ההגנה האמריקאית

 

יו”ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין הביע הבוקר את דעתו על מינויו הצפוי של צ’אק הייגל כ’שר ההגנה’ של ארצות הברית. לדברי ריבלין : “הדאגה איננה רק דאגה ישראלית ואף אינה קשורה לעמדתו האישית של הייגל ביחס לישראל. מינויו של הייגל לא משפיע על ישראל בלבד, אלא על מאזן הכוחות האסטרטגי העולמי. תפיסת ה-‘בדידות המזהרת’ אותה משקף הייגל בעמדותיו משנה את האסטרטגיה האמריקאית בעולם ולפיכך היא בעלת השפעה גם על ישראל.”

 

ריבלין הוסיף כי: “תפיסה זו צריכה להדאיג את ישראל אך לא להפחיד אותה. חשוב שישראל תדע להתמודד איתה ותהיה מסוגלת להבהיר את עוצמת הסכנות בעולם שהוא כפר גלובלי. לא ניתן לנתק את בטחון ארה”ב מביטחון ויציבות המזה”ת ואיומיה של אירן מהווים סכנה גם לארצות הברית.”ריבלין הוסיף כי:” אדם אחד לא קובע מדיניות ואין במינויו סכנה ליחסים האסטרטגיים בין ישראל לארה”ב. מערכת הביטחון של ישראל והעומדים בראשה ידעו לפתח דו שיח חיובי ובונה עם הייגל ועם ראשי מערכת הביטחון האמריקאית”.  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפקד וחיילי חיל הים הם חומה בצורה

אריק זיו ויזר

לנציבות שירות המדינה דרוש: נציב. בהקדם

אריק זיו ויזר

“השקט הביטחוני עלה לליכוד בכמה מנדטים”

אריק זיו ויזר

גמליאל בשירות הסטודנטים

אריק זיו ויזר

שר החינוך מרחיק את השמאל הפוסט ציוני ממשרד החינוך – בן זאב

אריק זיו ויזר

בוגי נגד עמדת נאמן בנושא שכר הבכירים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן