19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

רחובות בסימן צוברי ומזרחי

ברכות לאורי צוברי, יו”ר ועד עובדי מכון ויצמן שנבחר ליו”ר סניף רחובות ולגדעון מזרחי, מנכ”ל אגד שנבחר להמשיך לכהן כיו”ר מועצת הסניף.

 

 

מדובר בשני חברי ליכוד ותיקים, ובולטים בסניף.

 

שני המועמדים שזכו ברוב גדול קיבלו את תמיכתם של רועי שרעבי, חבר מועצת הסניף ונציג הליכוד בהסתדרות ואת תמיכתו של רמי מדהלה , מזכיר הסניף הצעיר והאנרגטי , שהביע אמון ביכולתו של הסניף להביא הרבה מנדטים בבחירות הקרובות ולהביא את ראש העיר, הנוכחי מטעם הליכוד, רחמים מלול, להבחר לקדנציה נוספת.

 

רחובות נחשבת למעוז של הליכוד , שמהווה את המפלגה הגדולה ביותר במועצת העיר. רוב ראשי העיר של רחובות, היו מטעם הליכוד ובכלל זה ראש העיר הקודם, שוקי פורר, שכהונתו הופסקה מטעמי קלון, ובעת מינויו נבחר מטעם הליכוד, אולם בחר  לערוק לקדימה.

 

סניף רחובות ידוע כסניף שלו, שאין בו סכסוכים ומריבות ואכן גם הפעם עברו הבחירות בסניף באורח שקט ומסודר וכל הקבוצות בסניף הבטיחו להמשיך בשיתוף הפעולה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביקור של רא”ל במיל’ בוגי יעלון בבקעת הירדן

אריק זיו ויזר

אילן כהן שב לפעילות פוליטית

אריק זיו ויזר

ריכאד חיראדין באסיפה כללית של אורט עולמי בוורשה בפולין

אריק זיו ויזר

קבוצת ‘תגר’ בבית שמש, פוקדת.

אריק זיו ויזר

קובי אשרת – מוסיקאי

אריק זיו ויזר

ברקו ודיכטר עם חוג תדמור

אלי חזן
דילוג לתוכן