19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

רזי ברקאי, זה בשבילך

על המוסר הכפול של רזי ברקאי אך על המוסר הכפול של התקשורת כולה.

רזי ברקאי,
על אנשים מבוהלים מכלום, נהוג לומר שהם רואים צל הרים כהרים. לא הבנתי את סיבת הפחד שגרמה לך לארגן בסינמטק "כנס חירום" שאליו התקבצו ובאו עדר של מה שהיה צריך להיות "כלבי השמירה של הדמוקרטיה". אתם מ-פ-ח-ד-י-ם? ממי?- מהפוליטיקאים? מי כמוך עיתונאי ותיק יודע, שאלה לעולם ילקקו לכם, שהרי יש קשר בין הליקוק לבין הסיכוי שלהם להיבחר שוב (ושוב, ושוב).

אבל- אם הגעת כדי לעמוד מול המיקרופון ולהודות כבל עם ועדר, שאתם העיתונאים "קצת חארות"- אזי לכנס הייתה הצדקה, למרות שלהערכתי שומעיך לא הפנימו. להיפך- רוב העיתונאים שהגיעו לכנס עשו זאת בעיקר כדי לאפשר לאחרים להתפעל מהם.

על איזו סכנה אתם מדברים?!- המחוקקים מהווים סכנה?- אתם הסכנה!!! במקום לספק לאזרחים מידע מהטריבונה- אתם שחקן פעיל בזירה הפוליטית. על פיכם (או המקלדת) יישק דבר. נבחר ציבור שלא מבין את כללי המשחק שאתם קבעתם- אחת דינו: הוקעה!!

כמו ביהמ"ש העליון- גם לכם יש אג'נדה. נתניהו עושה לכם חרארה. אתם רוצים בסילוקו. במקביל לרצח-אופי, אתם מספקים שירותי ליווי (תרתי משמע) לכל מי שנתמזל מזלו להתמודד מולו. אין לכם בעיה עם מנהיגים "פגומים מוסרית".

הראשון ליהנות מזה היה אהוד ברק. שנתיים אחרי- שיפר היכה על חטא: "התקשורת צריכה לבקש סליחה מצרכניה". אחריו ה"תפוח הרקוב" (גם לדעתכם) אריאל שרון. אמנון אברמוביץ הגדיר אותו כ"אתרוג", והורה לשמור עליו (ציטוט:) "אפילו מרשויות החוק". כולכם התגייסתם. רינה מצליח הגדירה את היחס של התקשורת לשרון במילה "חסינות".

המדהים בסיפור שלא למדתם כלום מההעדפות הבלתי מוסריות שלכם. אפילו אהוד אולמרט המושחת- מול נתניהו- זכה לתמיכתכם. יואב יצחק הניח על שולחן הברנז'ה תחקירים על מעלליו ואתם התעלמתם. הנברן עקיבא אלדר- שצולל בארכיונים כל אימת שחובש כיפה מועמד לקידום- הודה: לא נברתי בעברו של אולמרט.

כל אלה ועוד- במיוחד "תסמונת האתרוג"!- הם חרפה לתקשורת. שורות אלה נכתבו בגלל מה שאמרת לרוני בראון לפני הבחירות ב- 2006: "אני נבוך… אנחנו מגוננים עליכם". אתה נבוך רזי?- מבוכה היא "בושה דלילה". אתה וחבריך זקוקים ל"בושה מרוכזת". כזאת שמכבידה על המצפון העיתונאי. הבושה תוביל לחשבון נפש שבסופו תפסיקו להתנהל בזירה כמפלגה שמאלנית, ותעלו לטריבונה- משם תסקרו את נבחרי העם. מאסנו בעריצות המיעוט הבכיין ששולט בביהמ"ש העליון ובתקשורת. מי כמוך יודע…

 

למאמר המקורי ולסרטי הוידיאו מהאתר של נרי אבנרי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברח להם מהצלחת

אריק זיו ויזר

אדוני הנשיא, הנח לנבחרי העם

אריק זיו ויזר

אולמרט- נתניהו: מצא את ההבדלים

אריק זיו ויזר

לא תישא את שם השואה לשווא

אלי חזן

שאול מופז, זה בשבילך

אלי חזן

איפה רן כהן כשצריך אותו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן