20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

רועי שרעבי קורא לליכודניקים : הצביעו לסיעת עוגנים ולעופר עיני לראשות ההסתדרות

הבחירות להסתדרות בעוד יומיים – השטח בליכוד מתחמם 

 

הבחירות להסתדרות בעוד יומיים והשטח של חברי הליכוד בהסתדרות רוחש. אפילו רוחש מאוד. יו”ר סיעת הליכוד בהסתדרות רועי שרעבי עושה חריש עמוק מאז ההסכם שחתם עם יו”ר ההסתדרות הנוכחי עופר עיני. 

בהתאם להסכם הקואליציוני שבין סיעת הליכוד בהסתדרות לבין עוגנים בראשות עופר עיני הוחלט בליכוד להתמקד בשיתוף פעולה בין שתי הסיעות. כזכור, בחודש שעבר התקיים כנס משותף בהשתתפותם של רועי שרעבי ושל עופר עיני וחברי סיעת הליכוד בהסתדרות במעמד שרים וח”כים של הליכוד ובהתאם לשותפות הזאת עושה רועי מאמצים לניצחון. 

רועי אמר השבוע לליכודניק : “השותפםות הזאת תוביל להמשך חיזוק מעמדה של ההסתדרות ושל הליכוד בתוכה מתוך מטרה לשמור ולקדם את זכויות ציבור העובדים והגמלאים. עופר עיני הוכיח בשנים האחרונות מנהיגות עם אחריות והוביל מהלכים כדי לשמור ולקדם את זכויות העובדים ורק לאחרונה נחתמו הסכמים שיישמו את המציאות הזאת. על כן אבקש להצביע עופר עיני ואת האותיות ע”נ להמשך הצלחת העשייה”. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת המועמדים בסניף דאלית אל כרמל

אריק זיו ויזר

ביום חמישי דיון בעתירה לקיום ועידה בפברואר

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף עכו

אריק זיו ויזר

הבחירה : ארגמן

אלי חזן

שלמה מדמון הציג את מועמדותו לראשות מזכירות הליכוד

אלי חזן

רשימת הליכוד כפי שהוגשה לועדת הבחירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן