21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

ראשי הרשויות הערביות ממשיכים להתפקד לליכוד

סגן השר קרא פקד ל’ליכוד’ עוד שני ראשי רשויות מהמגזר הערבי

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל קיבל מתנה מקורית ליום הולדתו החל מחר- התפקדות לתנועת הליכוד של ראשי המועצות ג’דיידה-מכר וסאג’ור. בשבועות האחרונים, פקד סגן השר קרא ראשי רשויות בולטים מהמגזר הערבי והבדואי לתנועת ‘הליכוד’, ביניהם ראשי הישובים משהד, עילוט, בוסמת- טבעון, שיבלי וכפר מנדא.

עובדי המשרד לפיתוח הנגב והגליל הצליחו להפתיע היום את סגן השר איוב קרא לכבוד יום הולדתו ה-55 החל מחר. במקום פגישת העבודה השבועית בין השר סילבן שלום לסגנו איוב קרא, חיכו עובדי המשרד בשעה 14:30 בלשכה והפתיעו את סגן השר. בהזמנה שנשלחה בדוא”ל הפנימי, הודגש שאין צורך במתנות ומספיק ברכות . במקום נכחו ראשי הישובים שהחליטו להמשיך ולהפתיע וחתמו על טפסי ההתפקדות במעמד סגן השר קרא והשר שלום.

ראש המועצה סאג’ור מר ג’בר חמוד בירך ואמר: “את איוב לא מעניינות מתנות, פרחים או שוקולדים, המתנה הכי יפה שהוא יכול לקבל הוא התפקדויות לליכוד”.

סגן השר קרא: “המגזר הערבי שבע מסיסמאות סרק וממאבקים חסרי תוכן שמובילים חברי הכנסת הערביים. ב”ה יצטרפו לשורותינו עשרות ראשי רשויות מאחר והבוחר הערבי רוצה תוצאות בשטח ולא הבטחות כוזבות. להבדיל, הליכוד הוכיח שהוא מייצר עשייה לרווחת כל אזרחי ישראל ולכן אנו רואים גל הצטרפות לתנועה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דרישה לבקרה ידנית בהצבעה על שינוי החוקה

אריק זיו ויזר

האלוף עוזי דיין: “אסור להפסיק את המצור על עזה”

אריק זיו ויזר

ח”כ איתם כמו כולם

אריק זיו ויזר

אזורי בחירה

אריק זיו ויזר

המאסטרו שי גלילי : המנגנון הובס

אלי חזן

הודעה:לחברי/ות מרכז הליכוד הצבעה על תיקון החוקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן