18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

קרא: “לגדוע את התופעה החוזרת של הבריחה מאחריות”

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא, נשא דברים בטקס הזיכרון לפטירתו של מדחת יוסף במאורעות קבר יוסף ואמר, “הבריחה מאחריות נהפכה לתרבות שלטונית בישראל. אסור להישאר אדישים כלפי התופעה”

 
 
 
דברים חריפים ונוקבים השמיע הבוקר, סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא, בטקס האזכרה לזיכרו של החייל מדחת יוסף שנהרג בפרוץ באירועי קבר יוסף ומת מפצעיו לאחר שהסיוע הרפואי למצבו בושש לבוא שעות ארוכות, כאשר ישראל העדיפה לסמוך על הפלסטינים שיחלצו את יוסף ולא שלחה כוח חילוץ להצלתו.
 
בדברים החריפים שנשא קרא, שהוביל בעבר את המאבק הציבורי שכלל גם הגשת בג”ץ להקמת וועדת חקירה ממלכתית. “צריך לגדוע את התופעה של הבריחה מאחריות מינסטריאלית וציבורית פעם אחר פעם”. אמר סגן השר והוסיף, “לצערי, רומסים בדרך ברגל גסה ערכים וחינוך על בנויות המערכות הכי חשובות בישראל”.
 
קרא ציין כי הנקודה הכואב מכול היא האדישות שהתפתחה בציבור לגבי התופעה, “מרגיז שהציבור אדיש למצבים אלו, ומתייחס בסלחנות בלתי נסבלת. המנהיגות בישראל בהתדרדרות מאז מאורעות קבר יוסף ואם לא ייפסקו האמירות ההיפר טוריסטיות נבכה על חטא בעתיד כשכבר יהיה מאוחר”.
 
כאמור, במעמד השתתפו מאות מבני משפחתו ומוקירי זכרו של סמל שני מדחת יוסף,אביבה שליט ונציגים ממטה המאבק של משפ’ שליט, אישי ציבור וחברי הכנסת אריה אלדד וחמד עמאר, נכבדי העדה הדרוזית וכמובן נציג הממשלה, סגן השר לפיתוח הנגב והגליל איוב קרא.
 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מאסד ועד איוב קרא

אלי חזן

מוכתר חברון: אין בסיס להקמת מדינה פלסטינית

אריק זיו ויזר

קרא מנסה לפשר בין האופוזיציה הסורית לאסד

שקט, כאן פוקדים!

אריק זיו ויזר

קרא : “אסור לנו לפגוע בדרוזים שבגולן”

אלי חזן

קרא חושף: “דיברתי עם שרים סורים טרם עריקתם”

אלי חזן
דילוג לתוכן