26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

קרא: טובות הנאה תמורת הקפאה, חצופה ומעליבה

סגן השר קרא נעלב מההצעה האמריקאית

"העם בישראל לא ייתן יד להקפאת בנייה באיו"ש ולא לוויתורים על חלקים בארץ ישראל תמורת טובות הנאה שמנסה מזכירת המדינה האמריקאית לפתות, שהרי הזכות על הארץ היא היסטורית ועמדותינו לשמור על הארץ הן אידיאולוגיות.
הפיתויים של קלינטון לא הופכים את המציאות לטובה יותר,  וכל עוד השיחות עם אבו מאזן לא מתקיימות בעזה, אין טעם להמשיך את המו"מ, וכל עוד אבו מאזן אינו יכול לדרוך על אדמת עזה כי השולטים בה לא מתפתים ודבקים בהטבה של ה- 72 בתולות, לא נוכל להיגרר אחר הבטחות סרק". כך אמר סגן השר לפיתוח הנגב והגליל ח"כ איוב קרא במפגש עם אורחים מארה"ב.
סגן השר קרא הוסיף: " אם יהיה שקט בעזה וראש הממשלה נתניהו ואבו מאזן יוכלו לדלגו בין עזה לירושלים, יהיה אפשר איכשהו לחשוב על מחוות ולחשוב על כיוון חיובי ומעשי של תהליך כלשהו עם הרש"פ, ומאחר שאינני רואה דבר זה קורה בזמן הקרוב אז אני יוצא מנקודת הנחה שאין טעם לדבר על מחוות, והצעת טובות הנאה תמורת הקפאה נראית לי חצופה ומעליבה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכתב תודה לראש הממשלה

אריק זיו ויזר

בוגי על ועדת פלסנר : "תומך בראש ובראשונה בהידברות"

אלי חזן

שטייניץ:" לא פועלים תחת לחץ"

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה מפרש את דרכי בגין וז'בוטינסקי

אריק זיו ויזר

חיסולו של אוסמה בן לאדן הוא מפגן של יכולת מודיעינית ומבצעית גבוהה.

טורקיה : נייט

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן