33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד – ערב נאומים

צעירי הליכוד סיכמו שלשום אירוע מוצלח נוסף.

מנחם בגין, האיש שהפוליטיקה הישראלית כל כך מתגעגעת אליו, תלמידו של ראש בית”ר זאב ז’בוטינסקי שלקח את דבריו הלכה למעשה. אותו אחד שלבש בגאווה את חולצת בית”ר, שנלחם למען העם העברי, שהשתוקק למדינה יהודית, מדינה לאומית, לערכים, לשלום, לשוויון ולמניעת שנאת חינם.

אותו האיש שכראש ממשלה העדיף את האוטובוס על מכונית השרד, את הדירה הקטנה על בית ראש הממשלה, את אהבת האח על שנאת החינם, את הענווה על הגאווה, את חירות האדם על סבלו, את האמת על השקר, את נקיון הכפיים על פוליטיקה זולה. אם רק היה בגין רואה את עשרות הצעירים שהגיעו מכל רחבי הארץ, ביום ראשון האחרון, לערב דיבייט-נאומים לזכרו ומורשתו, היה ודאי מתפאל ומתרגש משמחה. הוא היה גם ודאי מחזק את הצעירים במשפטו הידוע:

 

“ואם יש יפי נפש שמעקמים את האף, אז שהאף שלהם יהיה עקום”

 

ביום ראשון האחרון, 23.08.10, התאספו עשרות רבות של צעירים, פעילי הליכוד מבית שאן שבצפון עד לארד שבדרום ומהשומרון ועד תל אביב, בקומה ה 14 של בית ז’בוטינסקי. בשעות אחר הצהריים, ההכנות היו כבר בשיאן. צעירים וצעירות מתגודדים או מתבודדים, עורכים שינויים אחרונים לקראת הנאום אותו ישאו, חלקם לראשונה, בפני קהל רחב בנושאים פוליטיים.

 

האירוע הפעם: צעירי הליכוד חושבים מנחם בגין. ערב זה מגיע כהמשך לאירועים רבים שאורגנו על ידי הצעירים בתנועה ולעוד אירועים רבים המתוכננים לתקופה הקרובה ולשנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

הם אכן חשבו. חשבו, דיברו ועשו.

 

אט אט, נקראו הנואמים הצעירים אל דוכן הנואמים ושטחו בפני הקהל את משנתם הפוליטית בהתבסס על מורשתו של מנחם בגין, התחנות ששינו את חייו, גישתו המדינית, הפוליטית, הערכית והחברתית – הכל עלה בנאומים מרגשים, פרי עטם של הצעירים.

 

בסדר מופתי ובכבוד הדדי לשאר חבריהם הנואמים, העלו הצעירים מחשבות, רעיונות וניתוחים אודות חייו של מנחם בגין. עשרים וחמישה נאומים קצרים וקולעים, הצליחו להותיר טעם של עוד ורצון לקחת חלק בהתחדשות הפעילות הפוליטית בקרב הצעירים.

 

הערב הסתיים בהרמת כוסית לקראת השנה החדשה, בקריאה לחיזוק ממשלת ישראל ועמידתה בפני כלל הלחצים הבינלאומיים העומדים בפניה, ובפניה לכלל הצעירים בליכוד להטות שכם אחד, כאיש אחד ולהמשיך בפעילות החשובה הזו למען ארץ ישראל ואהבת ישראל.

 

תודה מיוחדת שלוחה לאלי חזן שהגה את רעיון צעירים חושבים בגין, ולמארגני האירוע: עדי ברוך, איתמר דוננפלד, איתן בכר ועומרי אקוניס.

 

[email protected]



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מנחם בגין, אומנות הנאום והרטוריקה

אריק זיו ויזר

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

תא לביא ירושלים : למרות הניכור של הליכוד יוצרים פעילות עם מאה סטודנטים

אלי חזן

צעירי הליכוד נגד ראש הממשלה?

אריק זיו ויזר

עשרות חברי קבוצת תגר מחו כנגד אפליית דתיים לאומיים וחילונים בבית שמש

אלי חזן

כנס הצעירים לאן בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן