19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

צעירי הליכוד בכנס עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת

עשרות רבות של צעירות וצעירי ליכוד מכל רחבי הארץ הגיעו למצודת זאב ביום חמישי,24.3.2011 ,בכדי להיפגש עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת.

הכנס החל בברכת מנכ”ל הליכוד,גדי אריאלי, לצעירות והצעירים הרבים אשר פועלים מדי יום בכדי לחזק את המפלגה בקרב סביבתם,הן ברמת הקמפוסים,בתי הספר התיכוניים ובכלל.

 

השרה לבנת פתחה את דבריה בנושא המצב המדיני-בטחוני בשבועות האחרונים וסקרה את פעילות הממשלה המתוכננת בכדי להתמודד עם האיומים הרבים מכל החזיתות.

השרה חיזקה את ראש הממשלה ואת ידי כוחות הביטחון אשר עוסקים במלאכת ההגנה על מדינת ישראל.

 

לאחר מכן סקרה השרה לבנת את הישגיה בתחומי משרדה,בתחום התרבות ציינה את  ההישגים הבולטים בתחום קידום התרבות הציונית והפרו-ישראלית ואת ההחלטה על הענקת פרס ליצירה ציונית.

בתחום הספורט ציינה השרה את ההחלטה אשר יזמה ועברה השבוע במליאת הכנסת: הקמת המועצה הלאומית לספורט, אשר תוביל לרפורמה מקיפה בתחום הספורט על כל ענפיו בישראל.

 

לאחר סקירה קצרה זו,נערך דיון פתוח בו נשאלה השרה שאלות עליהן הקפידה לענות בהרחבה.

השאלות כללו מגוון רחב של  תחומים כאשר הבולטות בהן עסקו בנושא שינוי פני התרבות בישראל, ממצב של תמיכה ביוצרים אנטי-ציוניים והפקות שמערערות את הלגיטמציה של ישראל בעולם כולו, למצב בו יוצרים אשר תומכים במדינת ישראל  ומציגים את המעלות הרבות הקיימות במדינה יקבלו יותר תמיכה מהרשויות.

כמו כן נשאלה השרה לגבי ההסברה של מדינת ישראל ודרכי שיפור נושא זה,היכולת של הצעירים להציג לחבריהם את הישגי הממשלה בכלל התחומים, ועל נושא הספורט ככלי לחינוך טוב יותר ולהישגים עתידיים למדינת ישראל.

 

את דבריה חתמה השרה לבנת בקריאה לצעירים להמשיך ולפעול ללא פחד בקמפוסים השונים למען התנועה ולמען הצלחה עתידית של המפלגה וצירוף צעירות וצעירים רבים למעגל הפעילות והעשייה.

היא סיפרה כי את דרכה היא החלה בסוף שנות ה-70 באוניברסיטת תל-אביב, בניגוד לכל הציפיות ובעזרתם של חברים רבים אשר הניפו את דגל הליכוד ועברו מקמפוס לקמפוס,תיכון לתיכון בכדי לצרף עוד ועוד צעירים לליכוד.

 

הכנס הוכתר כהצלחה גדולה ומהווה חלק נוסף במכלול הפעילויות השוטפות של צעירי הליכוד בשנים האחרונות.

 

האירוע הבא יהיה כנס והרמת כוסית רשמית של צעירי הליכוד במעמד שר החינוך,גדעון סער.

 

 

 

לפרטים נוספים והצטרפות לפעילות ניתן ליצור קשר עם רכזי צעירי הליכוד:

איתמר דוננפלד-0504543339

עומרי אקוניס-0506792902

 

קבוצת הפייסבוק:

צעירי הליכוד הקבוצה הרשמית

 

דוא”ל:

[email protected]



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תא לביא-גלעד נפתח גם במכון לב

אלי חזן

הפריבלגים מתחילים ברייכמן

אריק זיו ויזר

לבטל את יו”ר צעירי הליכוד!!!

אריק זיו ויזר

קלנר מכוון לנשיאות הצעירים

אלי חזן

צעירי הליכוד בשנת תשע”ב – עשייה ללא הפסקה

אלי חזן

עובדים בחזית החוץ של הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן